וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן המהומות: מובארק העביר את הונו לחו"ל

נשיא מצרים המודח, חוסני מובארק הספיק במהלך להעביר את הונו האישי, המוערך בכשלושה מיליארד דולרים לבנקים בחו"ל במהלך 18 ימי המהומות, כך דיווח ה"טלגרף" הבריטי

נשיא מצרים היוצא חוסני מובארק העביר את הונו האישי המוערך בכשלושה מיליארד דולרים לבנקים בניו יורק, לונדון, פריז ובוורלי הילס במהלך 18 ימי מהומות האזרחים במדינה, כך דיווח הבוקר (ראשון) עיתון ה"טלגרף" הבריטי. על פי הערכות שונות, צבר מובארק למעלה מ-40 מיליארד דולר במשך 30 שנות כהונתו כנשיא, אך הערכות אלה לא אומתו.

ככל הנראה, משהבין מובארק שפרישתו מהתפקיד בלתי נמנעת, ניסה להעביר את נכסיו הרחק מידיהם של חוקרים פוטנציאלים.

מקור בכיר בשירותי המודיעין במערב מסר כי מובארק החל להעביר את נכסיו בשבועות האחרונים. "אנו יודעים על מספר שיחות בהולות שנעשו בין בני משפחתו של מובארק, שעסקו בשימור הנכסים", אמר המקור לעיתון. "אנו סבורים כי יועציהם הכלכליים העבירו חלק מהכסף למקומות אחרים. אם היה לו כסף בציריך ייתכן שהוא נעלם עד עכשיו".

שווייץ הודיעה שלשום כי היא הקפיאה נכסים השייכים לנשיא הפורש, מסר דובר של משרד החוץ במדינה. "אני מאשר כי שווייץ הקפיאה נכסים שייתכן ששייכים לנשיא מצרים לשעבר. ההקפאה נכנסה לתוקף באופן מיידי", אמר דובר משרד החוץ של שווייץ, אשר סירב למסור בכמה כסף מדובר. אתר האינטרנט של תנועת האחים המוסלמים דיווח כי בנוסף לנכסיו של מובארק, הקפיאה שווייץ גם את נכסיהם של 20 בכירים נוספים במשטר המצרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully