וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב התאומות הנעדרות משוויץ כתב: "רצחתי אותן"

החיפושים נמשכים, אך התקווה דועכת. משטרת שוויץ מצאה מכתב שהותיר מטיאס שפ, שחטף לפני כשבוע את בנותיו והתאבד. במכתב כתב כי רצח את בנותיו. החיפושים בשוויץ, צרפת ואיטליה נמשכים

מטיאס שפ, שוויצרי יליד קנדה, חטף לפני כשבועיים את בנותיו, תאומות בנות 6, ולאחר מכן התאבד תחת פסי רכבת. בכך נפתח מסע חיפושים רחב היקף בשלוש מדינות: שוויץ, צרפת ואיטליה, במטרה למצוא את הילדות. היום (שישי) הודיעה משטרת שוויץ כי מצאה מכתב שכתב האב לרעייתו לשעבר לפני שבוע, ובו ציין כי רצח את שתי בנותיו.

המכתב, המתוארך ל-3 בפברואר, נמצא בעיר קריניולה שבאיטליה, המיקום בו נמצאה גופתו של שפ. המשטרה הודיעה עוד כי בימים שקדמו לחטיפתן של הבנות, אליסיה וליביה, גלש שפ לאתרי אינטרנט הנוגעים לרעל, התאבדות וכן ללוחות זמנים של מעבורות. "מדובר בהוכחות ששפ תיכנן את המסע הרצחני לפרטיו", אמר דובר המשטרה, ז'אן-כריסטוף סוטרל.

סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה אמש כי לפי מקור במשטרת שוויץ, האב עזב את האי הצרפתי קורסיקה לבדו, דבר שחיזק את החשד כי הוא השליך את בנותיו מסיפון מעבורת, או לחלופין רצח אותן על האי. מספר עדי ראיה איששו כי ראו את התאומות על המעבורת, אך איש לא יכול לומר בוודאות כי ראה אותן יורדות ממנה כשעגנה בקורסיקה.

הפרשה מסעירה בשבוע האחרון את אירופה כולה, והדברים תפסו תאוצה גם בפייסבוק. פרופיל המשפחה ברשת החברתית חצה את קו 10,000 החברים אמש, והמשפחה ניצלה את הפלטפורמה להודות לכל החברים על תמיכתם, ואמרה כי היא מבקשת מהציבור "להמשיך ולעזור לנו להאמין שהבנות בחיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully