וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כה אמר בנדיקטוס: לא תתוודה באייפון

בעקבות הפרסומים סביב אפליקציית ה"וידוי" שהושקה השבוע וזכתה לברכת הכנסייה הקתולית בארה"ב, הבהיר דובר הוותיקן: כדי להתוודות על חטאים צריך כומר, "ושום טכנולוגיה לא תחליף אותו"

ביומיים האחרונים סער העולם הקתולי סביב אפליקציית האייפון החדשה, המאפשרת "וידוי" האמצעות הטלפון הסלולרי - אך נראה כי השמחה הייתה מעט מוקדמת: בהודעה שפורסמה היום (רביעי) מטעם האפיפיור, הובהר כי האייפון, והטכנולוגיה בכלל, לא יוכלו להוות עבור המאמינים תחליף להתוודות על חטאיהם בפני הכומר.

את ההודעה פרסם דובר הכס הקדוש, האב פדריקו לומברדי, בעקבות השקתה בתחילת השבוע של אפליקציית אייפון, בעידוד הכנסייה הקתולית בארצות הברית, שאפשרה למאמיניה וידוי דיגיטלי. מפתחי האפליקציה, שנקראת "וידוי: אפליקציה קתולית", הסבירו כי היא מציעה "בחינה עצמית של המצפון לכל משתמש ומשתמש". הדיווחים על אישורה בידי הכנסייה הקתולית בארה"ב הובילו לשורה של פרסומים שבהם נטען כי היא תוכל להוות תחליף לווידוי אצל הכומר.

אבל לומברדי הבהיר כי לא היו דברים מעולם, והדגיש כי לצורך וידוי, נחוצה נוכחות פיזית של כומר: "לא ניתן להחליף אותו באמצעות שום טכנולוגיה או אפליקציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully