וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניהו: מודעות ה'פוטש' בעיתונים - האשמה בבגידה

דובר צה"ל, אבי בניהו, העביר היום מכתב למערכות העיתונים "ידיעות אחרונות" ו"הארץ", בו דרש כי יפרסמו תוך שבוע התנצלות על מודעות ה"פוטש בקריה" שפרסמו, ויחשפו מי עומד מאחוריהן

דובר צה"ל, אבי בניהו, העביר היום מכתב לעיתונים "ידיעות אחרונות", "הארץ" ולמשרד הפרסום "מקאן אריקסון", בו הוא תוקף את ההחלטה לפרסם מודעה שכותרתה: "הפוטש בקריה הצליח (כנראה)". במודעה נטען, בין היתר, כי "חבורת גבי אשכנזי, אבי בניהו, הרפז ועיתונאי החצר שלהם עומדים לנצח ולסכל את בחירתו הדמוקרטית של גלנט לרמטכ"ל". על המודעה חתומים "אזרחים שאינם מכירים את גלנט אישית ומודאגים מ"הפוטש" בקריה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המודעות שפורסמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

במכתב, שנכתב על ידי פרקליטו של בניהו, עוה"ד איל רוזובסקי, נטען כי שני העיתונים ידעו מבעוד מועד כי הם מפרסמים מודעה שקרית ולמרות זאת החליטו לפרסם אותה. בניהו דורש כי בתוך שבעה ימים תפורסם מודעת התנצלות וכי העיתונים ומשרד הפרסום יחשפו מי המקור האנונימי העומד מאחורי המודעה.

בין היתר נכתב: "ההאשמה הגלומה במודעה שפורסמה בשני העיתונים, היא ההאשמה החמורה ביותר שניתן לפרסם אודות קצין בכיר בצבא. קשה להעלות על הדעת טענה חמורה יותר נגד קצין בצבא, מן הטענה לפיה הוא ביצע פוטש (קרי, הפיכה צבאית) ופעל כנגד המדינה וכנגד עקרונות היסוד שלה. מדובר בהאשמה בבגידה ממש. לא ברור כיצד לא רעדה ידו של מי שניסח את המודעה, של מי שאישר את פרסומה של המודעה ושל מי שפרסם אותה בפועל".

עוד נכתב כי "מדובר בפרסום חמור ושקרי אודות מרשנו שבא לעולם במטרה ברורה להשפילו, לפגוע בו ולגרום לו נזק. אין ספק, כי בטרם פורסמה המודעה היה ברור לכם, שמדובר בפרסום לשון הרע נגד מרשנו במטרה לפגוע בו. החלטתכם לפרסם את המודעה בכל זאת בנסיבות העניין, הינה חמורה ביותר".

טרם התקבלה תגובת העיתונים. משרד הפרסום "מקאן אריקסון" סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully