וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומנטיקן חסר תקנה: קן מנסה להשיב את בארבי

שבע שנים אחרי שנפרדו, ובארבי ברחה לחיקו של בליין, קמפיין מאסיבי של יצרנית הצעצועים "מטאל" מנסה לבדוק את רחשי המעריצים: האם הם מעוניינים שקן ובארבי יחזרו?

האם יש תקווה לקן ובארבי? לפני כמעט שבע שנים, נפרדו דרכיו של הזוג הפופולרי: חברת הצעצועים "מטאל" הודיעה כי קן ובארבי "כבר לא". בימים אלה נדמה כי אולי יש אור בקצה המנהרה, וקן יעשה דרכו חזרה אל אהובתו.

הרומן בין הבובות הבלונדיניות נמשך 43 שנים, ונגמר למעשה בעקבות כניסתו לתמונה של בליין, הגולש האוסטרלי, שגנב את ליבה של בארבי. כעת, כאמור, ייתכן טוויסט בעלילה. בחברת "מטאל" הגיבו על השמועות ואמרו, "על קן להוכיח, כי למרות שהם עצמם עשויים מפלסטיק – האהבה בין קן ובארבי אמיתית לכל דבר".

חלק ממעריצי הסדרה מאמינים שאם יחזור לבארבי – על קן לנקוט הפעם במשנה זהירות. "אני לא אומר שעליו לוותר על בארבי, אבל הפעם הוא צריך להכין לעצמו הסכם קדם-נישואין", אומר בוב אמברוז מגרנד רפידס.

אם נדמה לכם שהדבר מגוחך, בארצות הברית לוקחים את הנושא במלוא הרצינות. מעבר לקמפיין בטוויטר ובפייסבוק, "מקורביו של קן" תלו מודעות ברחבי קליפורניה הקוראות לבארבי לשוב אליו. את המהומה אולי מעוררת יצרנית הצעצועים, אבל קהל המעריצים מגיב ותורם את חלקו לבאז.

הקמפיין המאסיבי של "מטאל" נועד, בין היתר, לקדם את הבובה החדשה שתצא ביום האהבה – "קן מתק השפתיים", שתאמר לכם את כל מה שתרצו לשמוע: לשם כך היא תצויד ביכולת הקלטה, כמובן. גם אתם תוכלו להביע את דעתכם, ולהצביע: האם לדעתכם ברבי צריכה לקבל את קן בחזרה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully