וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדואן מזהיר: ישראל, אל תתערבי במצרים

התקשורת הטורקית ציטטה מדברי ראש הממשלה לעיתונאים במטוסו, לפיהם יש ללחוץ על ישראל כדי למנוע ממנה לנסות להציל את מובארק. בטורקיה סבורים כי ישראל "בפאניקה" מההתפתחויות במצרים

לא מחמיץ הזדמנות "להכניס" לישראל. ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, מזהיר את ישראל שלא תתערב בהתפתחויות במצרים - כך פרסמו אמש (שני) מספר כלי תקשורת בטורקיה, שציטטו מדברים שאמר ארדואן לכתבים במטוסו, בדרך חזרה מביקור בסוריה, שם השתתף בחנוכת "סכר הידידות" שבנו שתי המדינות במשותף על נהר העאסי.

לא נמסר ציטוט מדויק של הדברים, אולם כתב העיתון "הורייט" שנכח על המטוס התרשם כי "הדברים צפויים להגביר את האיבה של הישראלים לארדואן". לדבריו, "כשהתייחס להתפתחויות במצרים, אמר ראש הממשלה כי אל לישראל להתערב בשום פנים ואופן במדינה הזו".

עוד אמר ארדואן, על פי הדיווח, כי הבין את חשיבות שיחותיו עם נשיא ארצות הברית ברק אובמה וראש ממשלת יוון ג'ורג' פפנדראו. כתב ה"הורייט" הסיק מכך כי "זו אינדיקציה לכך שהוא סבור כי על ארה"ב ויוון להתערב כדי למנוע מישראל לנסות לשנות ברגע האחרון את השלכות המהומות במצרים, כדי להציל את מובארק". על פי ניתוח העיתון, המיוחס ל"גורמים אזוריים רבים", ישראל שרויה ב"פאניקה" בגלל התתפתחויות במצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully