וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשכנזי: "חשוב שגם ההנהגה האזרחית תהיה אחראית"

בטקס פרידה מראשי הרשויות, התייחס הרמטכ"ל היוצא בעקיפין לסערה סביב מינוי מחליפו ואמר כי הוא "בטוח שחלק מהדברים שראינו עכשיו יתבהרו. לא יודע מה אעשה הלאה, אבל בטח אנוח"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

הרמטכ"ל, רב-אלוף גבי אשכנזי, מששיך בסבב הפרידה שלו והערב (ראשון) הוא נפגש בפעם האחרונה בתפקיד עם ראשי רשויות, בטקס שהתקיים במועצה לישראל יפה בתל-אביב. בנאומו לא התייחס אשכנזי לסערה סביב מינוי מחליפו, אך הוא שלח עקיצה ברורה לעבר הממשלה כשאמר כי "חשוב שבמדינת ישראל, לצד שדרת פיקוד חזקה, מקצועית וערכית, כפי שיש בצה"ל, תהיה גם שדרת מנהיגות אזרחית שהיא איתנה, חזקה ואחראית, נוכח האיומים".

בהתייחסות למצב הביטחוני, אמר אשכנזי כי למרות השקט היחסי לאורך הגבולות, "מרכיב אי היציבות באזור הוא ברור". הרמטכ"ל רמז גם לגבי נסיבות אי הארכת כהונתו ואמר כי הוא "בטוח שחלק מהדברים שראינו עכשיו יתבהרו. אני לא יודע מה אעשה הלאה, אבל ברור שארצה לנוח".

קודם לכן, בטקס הפרידה מפיקוד המרכז, שיגר אשכנזי עקיצה לעבר האלוף יואב גלנט שהיה אמור להחליפו ואמר כי "אין לי ספק שצה"ל ימשיך לעסוק בעיקר והוא - הגנת מדינת ישראל". הוא הוסיף: "אני עוזב את צה"ל בתחושת סיפוק ובתחושה שהביטחון מופקד בידיים מקצועיות. אין צורך לומר שמרכיב אי הוודאות עדיין קיים באיזור ואנו עוד נצטרך לעמוד בייעוד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully