וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: היה קבור ארבע שעות תחת השלג - וניצל

פנסיונר תושב ויסקונסין יצא בבוקר להאכיל את חתוליו ולקחת את העיתון. כעבור ארבע שעות, הבחינה שכנה ערנית וחמושה במשקפת בכף ידו המבצבצת מהשלג, הזעיקה את השכנים - והצילה את חייו

ארצות הברית קבורה בשלג - ומספקת סיפור חורפי שמחמם את הלב. בעזרת משקפת, מעט תושייה והרבה רצון טוב, הצילה בטסי נלסון, תושבת העיירה ג'יינסוויל שבמדינת ויסקונסין, את חייו של שכנה, ג'ו לאטה, שהיה קבור במשך ארבע שעות תחת השלג, וכבר איבד כל תקווה לשוב ולראות את חתוליו האהובים.

שלג במדינת ויסקונסין, ארה"ב. רויטרס
ויסקונסין קבורה בשלג, בסוף השבוע/רויטרס

לאטה, פנסיונר בן 66, החל אתמול (שבת) בשעה חמש ברוטינת הבוקר הרגילה שלו - האכיל את חתוליו ויצא לחזית הבית כדי לקחת את העיתון והדואר. "חשבתי בטעות שאוכל להגיע לבד לתיבה", סיפר בראיון ל-AOL. "אבל אז נפלתי מעוצמת הסופה ולא הצלחתי לקום". השלג המשיך לרדת ולכסות אותו, ואם לא די בכך, כעבור שעה הגיע רכב פינוי השלג, שנהגו לא הבחין בו - וכיסה אותו לחלוטין בערמה נוספת. "אמרתי לעצמי", סיפר, "אתה כנראה הולך למות כאן. לפחות אזכה לראות את אלוהים".

אבל רצה הגורל, והשכנה מעבר לכביש הקדימה את אלוהים. בסביבות 9:00 בבוקר, הציצה נלסון מחלון ביתה - וראתה משהו שנראה כמו תנועה בשלג. היא לא הייתה בטוחה במה מדובר, ולכן חיטטה בארון ומצאה משקפת. מבט בוחן יותר שכנע אותה שיש כאן משהו חשוד, והיא הזעיקה עוד כמה שכנים. "אתם תחשבו שאני מושגעת", אמרה להם, כפי שסיפרה מאוחר יותר לעיתון המקומי "ג'יינסוויל גאזט", "אבל אני חושבת שזו כף יד שמציצה החוצה מהשלג".

שלג במדינת ויסקונסין, ארה"ב. רויטרס
למדחן הזה יש כרגע בעיות יותר דחופות מאנשים שחונים בלי לשלם. ויסקונסין בסוף השבוע/רויטרס

אחד השכנים, טוד הרינגטון, עסק בדיוק בפינוי השלג מדרך הגישה לביתו. הוא אץ למקום, ועד מהרה גילה שאכן מדובר ביד - ידו של שכנו, שהיה קבור מכף רגל ועד ראש. "לא האמנתי שהוא יכול להיות בחיים", סיפר הרינגטון לתחנת הטלוויזיה המקומית. אבל לאטה עדיין נשם, ואפילו היה בהכרה, אם כי מעורפלת למדי. בדו"ח המשטרה הוא תואר כ"מאוד נוקשה וללא תנועה". הוא פונה לבית חולים, ממנו שוחרר עוד באותו היום. החתולים שמחו מאוד לראותו שב הביתה. "בכל זאת, יש לנו שגרה", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully