וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני גנץ יוצג היום לממשלה כמועמד לתפקיד הרמטכ"ל

השרים מתכנסים בפעם השנייה בתוך חמישה חודשים כדי לאשר את מינוי הרמטכ"ל ה-20 של צה"ל. בתחילה צפויים השרים לאשר את ביטול מינויו של גלנט ולאחר מכן לאשר את מועמדות גנץ

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר. עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

חמישה חודשים לאחר שאישרו את מינויו של האלוף יואב גלנט לתפקיד הרמטכ"ל ה-20 של צה"ל, צפויים הבוקר (ראשון) שרי הממשלה לבטל את המינוי. בהמשך צפויים השרים לקיים דיון על הצעתו של שר הביטחון אהוד ברק למנות את האלוף בני גנץ למחליפו של רב-אלוף גבי אשכנזי, שצפוי לסיים את תפקידו ב-14 בפברואר.

ההחלטה למנות את גנץ לרמטכ"ל תועבר לבחינת ועדת טירקל כבר בימים הקרובים, ואם תאושר שם היא תובא לאישור הממשלה שצפויה להתכנס בהמשך השבוע לישיבה מיוחדת בנושא. ככל הנראה, שאלת מינויו של האלוף יאיר נוה לרמטכ"ל זמני כלל לא תעלה בדיון שייערך הבוקר.

ברק הודיע אתמול כי ימליץ על האלוף גנץ לתפקיד הרמטכ"ל. ברק וראש הממשלה בנימין נתניהו גיבשו את עמדתם בנושא במהלך סוף השבוע, לאחר שברק קיים שיחה עם גנץ וכן המועמדים האחרים לתפקיד, סגן הרמטכ"ל המכהן יאיר נוה ואלוף פיקוד צפון גדי אייזנקוט.

ביציאה מביתו אתמול בראש העין, אמר גנץ בתגובה להכרזה על הבחירה בו לתפקיד כי הוא "מרגיש טוב מאוד". הוא סירב להשיב לשאלות העיתונאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully