וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנה באיטליה: ברלוסקוני סנילי ומכור למין

אלפי בני אדם הפגינו במילאנו נגד ראש ממשלת איטליה, בעקבות שערוריות המין שבהן נקשר שמו. "בכל דמוקרטיה אחרת, רה"מ היה פורש מזמן לאחר ביצוע מעשים דומים"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל)

המחאה מתפשטת: אלפי בני אדם הפגינו היום (שבת) במילאנו נגד ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני. ההפגנה נערכה במחאה על פרשות המין החדשות שנקשרו באחרונה בשמו של ברלוסקוני.

רוברטו סביאנו, סופר איטלקי עטור פרסים שהשתתף בהפגנה, אמר כי ברלוסקוני הוא "ראש ממשלה סנילי בעל אובססיה למין, שמשלם לקטינות לשכב עמו, משקר ומתחמק מבתי המשפט."

"אנחנו כאן כדי להגן על כבודה האבוד של איטליה", הצהיר כתב הטלוויזיה גד לרנר, שנטל אף הוא חלק בהפגנה. "בכל דמוקרטיה אחרת, ראש הממשלה היה פורש מזמן לאחר ביצוע מעשים דומים", הוא הוסיף.

בתוך כך, ברלוסקוני מסרב לקריאות להתפטרותו בעקבות הדיווחים על רומן שניהל עם קטינה המכונה "רובי", רקדנית במועדון לילה. לפי החשד, הוא שילם עבור יחסי מין עם "רובי" בהיותה מתחת לגיל 18. בנוסף, הוא חשוד כי השתמש במעמדו על מנת לשחרר את הקטינה ממעצר בעקבות גניבה. ברלוסקוני דחה את החשדות נגדו וטען כי הוא "נרדף על ידי שופטים בעלי עניין פוליטי".

הפגנות רבות נגד ברלוסקוני התקיימו השבוע נגד ברלוסקוני ברחבי איטליה. מרביתן אורגנו באופן ספונטני ברשת הפייסבוק. כ3,000 איש צעדו ברחבי פלורנציה ביום שבת, היכו בסירים ובמחבתות ונשאו שלטים עם הכיתוב "איטליה אינה בית בושת".

עם זאת, סקרים שנערכו במהלך השבוע באיטליה מצביעים על שימור כוחו של ברלוסקוני בקרב מצביעיו. בשבוע הבא מתוכננת הפגנה נוספת מחוץ לביתו של ברלוסקוני שליד מילאן, שם לכאורה קיים מסיבות מין ושילם לנשים צעירות לשכב איתו. מארגני ההפגנה הבטיחו זריקת קונדומים על ביתו במחאה על הרגליו המיניים המפוקפקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully