וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר מרידור: מלחמה זה דבר מכוער, במחשב – פחות

השר לענייני מודיעין אמר בכנס בי-ם כי שידורי הטלוויזיה הופכים את המלחמות לבלתי נסבלות עבור האזרחים. לדבריו, "הפתרון הוא במעבר לזירת קרב אינטרנטית, מכוערת פחות"

"מלחמה זה דבר מכוער, מכוער מאוד" – כך אמר אתמול (שישי) השר לענייני מודיעין וסגן ראש הממשלה דן מרידור. מרידור לא ביקש לקרוא לצבאות העולם להתפרק מנשקם, אלא ניסה להסביר כיצד יכולה הלחימה בעידן האינטרנט להיות מעט פחות עקובה מדם.

בכנס שנערך בירושלים פירט מרידור את יתרונות הלחימה המקוונת, ואמר כי "בעת הזו, המלחמה נמצאת כל הזמן בטלוויזיה, אנשים רואים את זה ולא יכולים לשאת זה. יש גבול, משלמים על זה מחיר. בגלל הקושי הזה מחפשים דרכים אחרות, כשאחת מהן היא קהילות המודיעין שמנסות לעשות דברים שלא נראים כל כך מכוערים, שלא הורגים אנשים".

"העולם שלא על המסך, העולם האינטרנטי, הופך חשוב יותר ויותר במאבק בין אומות. מדובר בשדה קרב חדש, אם תרצו, שאין בו רובים, אלא משהו אחר", אמר מרידור תוך שהוא שומר על עמימות.

למתקפה המקוונת שאירעה במתקני הגרעין של אירן בבושהר לא התייחס מרידור, אולם הוא כן אמר כי בעניין האירני "כל האופציות נמצאות על השולחן". עם זאת, הוא ציין כי הוא סבור שהסנקציות על טהרן יהיו מועילות אם יחריפו בהמשך. "על אירן יהיה לשקול את מדיניותה אם האמריקאים יגידו להם במפורש: 'לא תשיגו נשק גרעיני'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully