וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחאה נגד ברלוסקוני: גשם קונדומים על ביתו

בעוד במצרים מפגינים למען חופש ודמוקרטיה, באיטליה מתארגנת מחאה נגד ראש הממשלה ברלוסקוני, שהסתבך בשורה של שערוריות מין. בתכנית: השלכת קונדומים על ביתו

על רקע ההפגנות בטוניסיה ובמצרים, גם באיטליה התושבים מבקשים להביע מחאה, אך בצורה הרבה יותר קלילה והומוריסטית. מחאת האיטלקים היא על שערוריות המין שנקשרו בשמו של ראש ממשלתם סילביו ברלסוקוני.

הפגנה גדולה נגד ברלוסקוני מתוכננת להיערך במסגרת עצרת נשים ארצית ב-13 לפברואר, אך מלבד זאת ישנן מספר יוזמות פרטיות ומקוריות שפורסומו ברשת האינטרנט ונועדו להבהיר ללראש הממשלה האיטלקי כי לאזרחים נמאס לשמוע עליו בהקשרים של הוללות מינית.

"איטליה לא נוסדה על זנות"

אחת ההתארגנויות הפופולריות שפורסמו ברשת החברתית פייסבוק היא צעדה אל הווילה המפוארת של ברלוסקוני והשלכת קונדומים על ביתו. הרעיון מבוסס על אירוע משנת 1993, כאשר ראש הממשלה במדינה דאז בטינו קראקסי הואשם בשחיתות, ומפגינים זרקו במחאה מטבעות וכסף על ביתו. יוזמה נוספת היא קיום "משמרת מחאה" שתעמוד ותשמיע מול ביתו של ברלוסקוני שירים מהסרט "גריז".

"איטליה אינה רפובליקה שנוסדה על זנות", אמר אחד ממתנגדי ברלוסקוני. לדבריו, "הכוונה שלנו היא להפגין בצורה שקטה ומסודרת אבל שתיצור רעש ותגובות, ולצעוד עם סירים, מצקות ומחבתות על מנת לעורר המולה".

בחודש שעבר התקיימו במדינה מספר הפגנות מטעם ארגוני נשים, שמחו על פרשות המין ועל התרבות המשפילה נשים, לדבריהן, שמעודד ראש הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully