וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון חולדאי: "על ברק להתפטר, התנהלותו מסוכנת"

בראיון רדיופוני מתח ראש עיריית ת"א ביקורת חריפה על התמודדותו של שר הביטחון עם פרשת מינויו של האלוף יואב גלנט לרמטכ"ל. "ברק נושא באחריות לעובדה שזה נגמר כך"

ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, אמר היום (שישי) כי הוא חושב ששר הביטחון אהוד ברק צריך להתפטר, בשל התנהלותו בפרשת מינוי האלוף יואב גלנט לרמטכ"ל. חולדאי, תת-אלוף במיל', גם מתח ביקורת על ההחלטה למנות את האלוף יאיר נוה לרמטכ"ל זמני.

"אני חושב שאם הגענו למצב שאיש כמו גלנט לא קיבל את התפקיד של להיות רמטכ"ל, יש לנו בעיה באיך אנחנו ממנים אנשים", אמר חולדאי בראיון לתוכנית הצהריים של "103FM - רדיו ללא הפסקה". "גלנט הוא איש ראוי ואצלנו, אנחנו ארץ אוכלת יושביה. אני חושב שאהוד ברק כשר ביטחון צריך להתפטר. אני חושב שהדרך שבה הוא התנהל ומתנהל מסוכנת. הוא נושא באחריות לעובדה שזה נגמר כך", אמר חולדאי.

בעקבות הביקורת הרבה על החלטתו למנות את נוה לרמטכ"ל זמני, ערך אמש שר הביטחון סדרת ראיונות למועמדים לתפקיד הרמטכ"ל, במטרה לאייש את התפקיד כבר בימים הקרובים ולייתר את מינויו של נווה. ברק נועד אתמול עם נוה, האלוף גדי אייזנקוט והאלוף בני גנץ, ואף רמז כי יתכן שיפנה למועמד נוסף שכבר סיים את שירותו הצבאי.

חולדאי יצא נגד "העובדה שצה"ל מחליף את הרמטכ"ל לחודשיים, לאדם עם הניסיון של נוה, קרי בן אדם שעזב כבר לפני זמן ומוחזר חזרה להיות רמטכ"ל למשך חודשיים". לדבריו, "לא ראוי היה לעשות את התהליך הזה רק מהטעמים הפרקטיים של ביטחון ישראל. חולדאי טען כי שר הביטחון צריך היה "לבוא ולומר 'הרמטכ"ל שהיה, יישאר עד שיימצא רמטכ"ל חדש'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully