וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הדלק: גם מחירי הלחם שבפיקוח עולים

מחירי הלחם שבפיקוח יעלו החל מיום שלישי הקרוב בשיעור של 3.33%. מחירו של לחם אחיד כהה יעמוד לאחר ההתייקרות על 4.92 שקלים - עלייה של 12 אגורות

מחירי הלחם שבפיקוח יעלו החל מיום שלישי הקרוב בשיעור של 3.33%, כך מסרה הערב (חמישי) צביה דורי, המפקחת על המחירים במשרד התעשיה, המסחר והתעסוקה. עליית המחירים נובעת מהמשך העלייה של מחירי החיטה בעולם, ומהעלייה במחירי הדלק.

מחירו של לחם אחיד כהה יעמוד לאחר ההתייקרות על 4.92 שקלים (עלייה של 12 אגורות). מחיר לחם לבן יהיה גם הוא 4.92 שקלים, מחירה של חלה יעמוד על 5.37 שקלים, לחם אחיד פרוס יעלה 7.38 ואילו לחם לבן פרוס יעמוד על 6.56 שקלים.

כזכור, בתחילת החודש עלה מחיר הדלק והגיע לשיא חדש. מחירו של בנזין 95 אוקטן עומד על 7.26 שקלים לליטר - עלייה של 12 אגורות לליטר. כזכור, עלייה זו, המושפעת מעדכון המחירים התקופתי ומעליית מחירי הנפט בעולם ועליית שער הדולר, נוספת לעלייה של 20 אגורות לליטר בתחילת השנה, בעקבות העלאת מס הבלו הממשלתי. עם זאת, ולמרות השבתת הקווים ובעיות הבטיחות, משרד התחבורה יעלה מחר את מחירי הרכבת, בשיעור של 3%.

בעקבות הביקורת הציבורית הודיע הערב ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי קיים דיון עם שר האוצר, יובל שטייניץ, בנושא עליית מחיר הדלק. השניים דנו בכיווני הפעולה האפשריים בהם ניתן לנקוט במטרה להקל על הציבור נוכח עליית מחירי הנפט בעולם. מלשכת ראש הממשלה נמסר, כי "בדיון השתתפו גם נגיד בנק ישראל סטנלי פישר, מנכ"ל משרד ראש הממשלה אייל גבאי וראש המועצה הלאומית לכלכלה יוג'ין קנדל. בדיון הוחלט כי כיווני הפעולה האפשריים יעובדו ויוצגו לראש הממשלה בשבוע הבא".

  • עוד באותו נושא:
  • לחם
  • דלק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully