וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפאבים: נאסר העישון גם בטיימס סקוור

בשורה מרה למעשנים בניו יורק: אחרי המסעדות והפאבים, הגיע תורם של הפארקים הציבוריים להיות נקיים מעשן. מועצת העיר אישרה חוק שאוסר על עישון במקומות ציבוריים, בהם גם טיימס סקוור

מועצת העיר ניו יורק אישרה אמש (רביעי) הצעת חוק האוסרת על עישון בפארקים ציבוריים וחללים פתוחים אחרים בעיר. ההצעה מרחיבה את ההגבלה על המעשנים שנאלצו עד כה להימנע מההרגל בפאבים ובמסעדות. ראש העירייה, מייקל בלומברג, הודיע כי הוא יאשר את החוק, ומכאן שהוא ייכנס לתוקף בתוך 90 יום.

החוק כולל, בין היתר, גם איסור עישון בטיילות, חופים וכיכרות להולכי רגל, לרבות כיכר טיימס המפורסמת. אכיפת החוק הוטלה על מחלקת הפארקים של העירייה, שכבר הודיעה כי פקחיה יחלקו אזהרות לעוברים על החוק לפני שיטילו עליהם קנסות בגובה של 50 דולרים. עם אישור החוק, תצטרף ניו יורק לשיקגו וסן פרנסיסקו במאבק על הגבלת העישון במקומות פתוחים ציבוריים.

בלומברג אמר בתגובה על אישור החוק, כי "בקיץ הקרוב תושבי ניו יורק יוכלו לנשום אוויר נקי יותר, ולהתהלך בחופים נקיים מבדלי סיגריות". לעומתו, חבר המועצה רוברט ג'קסון, אמר כי הוא מאמין שהממשלה "מגזימה בהגבלותיה את הציבור בעניין. ההגבלות הללו הופכות את החברה שלנו לטוטאליטרית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully