וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה נסעה לפקיסטן, הבעל דאג שלא תוכל לשוב

גבר בריטי שעבד ברשות ההגירה ניצל את ביקורה של אשתו בפקיסטן כדי להכניס את שמה לרשימת מסורבי הכניסה לבריטניה. האישה נאלצה להישאר בפקיסטן שלוש שנים, עד שהתרמית נחשפה

גם זאת דרך להיפטר מאנשים בלתי רצויים: אישה בריטית לא הצליחה לחזור למולדתה מפקיסטן במשך שלוש שנים, לאחר שבעלה הכניס את שמה לרשימת מנועי כניסה לבריטניה. ה-Daily Mail דיווח אמש (שלישי) כי הגבר, סוכן רשות ההגירה הבריטית, חיכה עד שהאישה תטוס לבקר את קרוביה בפקיסטן, ואז הכניס את שמה לרשימת אנשים שנוכחותם במדינה "לא מועילה לטובת הכלל". מה שהקל עליו לעשות זאת, היה תפקידו - האיש הועסק על ידי יחידה שמטרתה לתחזק את רשימות החשודים של רשות ההגירה.

כשאשתו של הסוכן ניסתה לחזור לבריטניה, היא לא הורשתה לעלות למטוס, זאת בלי שאנשי חברת התעופה או סוכני המכס הסכימו להגיד לה מה הסיבה. במשך שלוש השנים הבאות, נאלצה האישה להישאר בפקיסטן.

המקרה נחשף אך ורק כשהבעל ביקש לקבל קידום, המצריך סיווג בטחוני גבוה יותר. במהלך בדיקת רקע עבור הסיווג התגלה ששמה של אשת המועמד מופיע ברשימת מנועי הכניסה, מה שבוודאי לא היה מעלה את רמת הסיווג של הבעל. הוא נאלץ להודות במעשיו, ובעקבות כך פוטר מהשירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully