וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנגלדש: קבצנים יקבלו שכר כדי להיעלם מהרחוב

בחודש הבא יתקיימו בעיר צ'יטגונג במדינה כמה ממשחקי גביע העולם בקריקט. לכבוד זאת, יקבל כל קבצן בעיר 2 דולרים ליום, במשך 3 חודשים. ראש העיר הסביר: "כדי שלא יציקו לתיירים"

הפתרון לבעיית הקבצנים - משלמים להם כדי להיעלם. בחודש הבא ייערכו בעיר צ'יטגונג בבנגלדש כמה ממשחקי אליפות העולם בקריקט. כדי לשפר את תדמית העיר לקראת הטורניר, החליטה העירייה לשלם משכורת יומית לכל קבצני העיר - כדי שייעלמו מהרחובות.

לפי הדיווח היום (שני) ב-BBC, כ-300 קבצנים נכים יקבלו מדי יום, במשך שלושה חודשים, שכר של שני דולרים - סכום מרשים למדי, שאמור לפצות אותם על אובדן ההכנסה, על פי ראש העיר, מנסור עלאם. לדבריו, כחלק מאותו מהלך, יקבל כל קבצן גם הזדמנות להיכנס למרכז שיקומי.

"נקטנו ביוזמה כדי לשקם את הקבצנים", הסביר ראש העיר, "ונאיץ אותה לקראת משחקי גביע העולם, כדי שהם לא יציקו לצופים במשחקים ולתיירים".

למרות מאמצי הממשלה למגר את התופעה, הקבצנות היא אחת הבעיות המרכזיות בבנגלדש, וקבצנים נראים בהמוניהם לצדי הכבישים בערים הגדולות, צ'יטגונג והבירה דאקה. לפי ההערכות, במדינה יש כ-700,000 קבצנים - כחצי אחוז מכ-150 מיליון תושבים, במדינה השביעית הכי מאוכלסת בעולם.

בנגלדש מארחת השנה את גביע העולם בקריקט בשיתוף עם הודו וסרי לנקה - עוד שתי מושבות בריטיות לשעבר, שזהו הספורט הלאומי שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully