וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחנך אתר הדיור הזמני לנפגעי השריפה בבית אורן

חודשיים אחרי שבתיהם עלו בלהבות השריפה הגדולה בכרמל, זכו תושבי בית אורן לחנוך את מגוריהם הזמניים בקיבוץ, בהם הושקעו כחמישה מיליון שקלים. מנכ"ל משרד רה"מ: "עמדנו במבחן"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי. עריכה: דורון שטיין)

שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס ומנכ"ל משרד ראש הממשלה, איל גבאי, חנכו היום (ראשון) בטקס קביעת מזוזה שהתקיים בבית אורן, את אתר הדיור הזמני לתושבי הקיבוץ שבתיהם עלו באש בשריפה בכרמל לפני כחודשיים. באתר הוקמו 20 מבנים יבילים בהם יתגוררו נפגעי השריפה עד להשלמת בניית בתי הקבע שלהם. עלות המבנים כחמישה מיליון שקלים.

חנוכת אתר הקרווילות בבית אורן, ינואר 2011. שלומי גבאי
20 מבנים יבילים בקיבוץ בית אורן/שלומי גבאי

שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס אמר בטקס כי "היה חשוב להחזיר את אנשי הקיבוץ במהירות המרבית לחיים הקהילתיים שלהם ולשגרה. זאת, באמצעות הסרת כל החסמים הבירוקראטיים ובעבודה מאומצת במיוחד. פרויקט אתר הדיור הזמני בבית אורן הוא הוכחה שכאשר רוצים בכך, משרדי הממשלה יכולים להתגבר על לוח זמנים קצר במיוחד".

מנכ"ל משרד ראש הממשלה איל גבאי אמר כי "ביתו של אדם אינו רק ביתו הפיזי, אלא הקשר שלו למקום, לקהילה ולחברה בה הוא חי. לפיכך, התעקשנו על הקמת האתר בתוך הקיבוץ. אני שמח שמדינת ישראל הבינה את גודל השעה והעמידה את כל משאביה בשיתוף פעולה נדיר לשם השבת התושבים לקהילתם. המדינה עמדה במבחן הבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully