וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: דקרו למוות מחוץ למועדון הטרמינל בת"א

חודש וחצי לאחר שלורנס אמטיס נדקר למוות מחוץ למועדון בת"א, הוגשו כתבי אישום נגד שני המעורבים בדקירה. נתנאל ביטון הואשם ברצח ואילו מייק גיגי הואשם בהריגה

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד נתנאל ביטון ומייק גיגי. ביטון, בן ה-20, מואשם ברצח לורנס אמטיס, בדקירות סכין, מחוץ למועדון טרמינל בת"א לפני כחודש וחצי. מייק גיגי היה שותף למעשה בנסיבות המגבשות נגדו עבירה של הריגה. בנוסף מואשם ביטון בעבירות של החזקת נשק, שוד וניסיון לחבול בחומר נפיץ. גיגי מואשם יחד עם ביטון בביצוע עבירת שוד.

לפי כתב האישום, קצת אחרי 4:00 לפנות בוקר יצאו השניים מהמועדון והתפתחה בינם לבין הנרצח קטטה. הנאשמים השתתפו בקטטה בידיעה כי לאחד מהם יש סכין. במהלך הריב דקר הנאשם נתנאל ביטון שבע פעמים בסכין את לורנס. אחת הדקירות חדרה ללב המנוח, דקירות נוספות פגעו בריאתו השמאלית, בחלל הצפק (פריטונאום) ובכבד. מיד לאחר הרצח נמלט ביטון מהמקום והתחבא בדירת מסתור עד למעצרו בידי המשטרה.

בכתב האישום צוין כי "במעשיו אלו, רצח הנאשם נתנאל ביטון את המנוח, בכוונת תחילה, לאחר שהכין את עצמו ואת הסכין, והחליט להמיתו בלא שקדמה לכך התגרות בתכוף למעשה". כמו כן צוין כי"הנאשם מייק גיגי הרג את המנוח, כאשר יכול היה להיות מודע לאפשרות ששותפו יבצע שימוש מכוון בסכין אותה נשא עמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully