וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט ביקש להשמיע בפני וינשטיין את גרסתו לחשדות

הרמטכ"ל המיועד ביקש להיפגש עם היועמ"ש ולהשמיע את גרסתו לחשדות לפיהן מסר תצהירי שקר ופלש לשטחים. הפגישה צפויה להתקיים לפני הדיון שיקיים היועמ"ש במסקנות מבקר המדינה

הרמטכ"ל המיועד, האלוף יואב גלנט, ביקש היום (ראשון) באמצעות פרקליטו, עורך הדין דורי קלגסבלד, להיפגש עם היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, ולהשמיע בפניו את גרסתו לחשדות לפיהן מסר תצהיר שקרי לבית המשפט, ופלש לשטחים ציבוריים. זאת לפני שהיועץ ימסור לבג"ץ את החלטתו בהתאם לכשירותו של גלנט לתפקיד. גלנט אמר בשבוע שעבר למקורביו - "לא שיקרתי ואני לא מתכוון להתפטר", והוסיף כי בכוונתו להיאבק על טיהור שמו.

וינשטיין יקיים היום דיון מיוחד בחוות הדעת של מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס. על הפרקליטות להשיב לבג"ץ עד יום שלישי על העתירה נגד מינויו של גלנט לרמטכ"ל, והיועץ המשפטי וינשטיין יידרש להחליט עד אז אם המדינה תמשיך להגן על המינוי, שאמור להתבצע ב-14 בפברואר.

אחת מהאפשרויות היא שהיועמ"ש וינשטיין יבקש מהממשלה להעביר את ממצאי המבקר לוועדת טירקל לבחינת מינויים בכירים בשירות המדינה. במקרה כזה, הוועדה שכבר אישרה את
מינוי גלנט תידרש לדון בו פעם נוספת. עוד אפשרות היא שוינשטיין יודיע ביום שלישי לבג"ץ, כי הוא מבקש שלא לייצג את גלנט בעתירה נגד מינויו. אפשרות נוספת היא שהיועץ המשפטי לממשלה ימשיך להגן בבג"ץ על המינוי ובכך לגלגל את ההחלטה בעניינו של גלנט לפתחו של בית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully