וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהומות במצרים: אנשי עסקים נמלטו, מובארק מסתתר בשארם?

לדברי גורם בנמל התעופה בקהיר, 19 מטוסים פרטיים, שעליהם אנשי עסקים ובני משפחותיהם, המריאו מהבירה. עובדי אתר נופש בשארם א שייח' טוענים כי מובארק מסתתר בבית החורף שלו במקום

אנשי עסקים המקורבים לנשיא מצרים חוסני מובארק עזבו את מצרים יחד עם בני משפחותיהם, על רקע המהומות במדינה. כך אמר הלילה (ראשון) גורם בשדה התעופה בקהיר. ברשת הטלוויזיה האמריקאית סי.אן.אן דווח שלדברי הגורם, 19 מטוסים פרטיים שבבעלות אנשי העסקים המצרים המריאו משדה התעופה בקהיר ועושים את דרכם לדובאי.

מהומות במצרים, ההפגנות וההרס, ינואר 2011. AP
על רקע המהומות במדינה, עזבו אנשי עסקים את מצרים וטסו לדובאי/AP

על פי הדיווח, בין אנשי העסקים שנמלטו ממצרים נמצאים איל התקשורת גאגוויב סאוויריס ומשפחתו. כמו כן נמלטו מהמדינה חוסיין סאלם ומשפחתו. סאלם הוא בעל רשת מלונות הנחשב לידידו הקרוב של הנשיא מובארק.

בתוך כך, עובדים באתר נופש בשארם א-שייח' אמרו כי הם משוכנעים שמובארק מתחבא בבית החורף שלו במקום לאחר שנמלט מקהיר עקב המהומות בעיר הבירה. אתר העיתון הבריטי "דיילי טלגרף" דיווח כי שומרים הוצבו בפתח הגישה לבית והרחיקו את כל המתקרבים מהאזור. השומרים סירבו לענות על שאלות האם מובארק נמצא בבניין. על פי דיווחים שונים, בנו של מובארק, גמאל ואשתו של מובארק, סוזן, נמלטו אמש ללונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully