וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא מצרים פרוס ברחובות: "נגיב ביד קשה"

הטלוויזיה המצרית פרסמה כי הצבא יגביר את נוכחותו ברחובות הערים, על מנת למנוע גניבות והפרות חוק. משרד ההגנה המצרי הבהיר: צייתו לעוצר, או שהצבא יגיב ביד קשה

רויטרס

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: יותם בן דוד ודורון שטיין. קריינות: אביב אברמוביץ')

צבא מצרים פרס הערב (שבת) כלי רכב צבאיים שנושאים חיילים ברחבי המדינה על מנת לשמור על הביטחון ועל הרכוש הציבורי והפרטי, כך דיווחה הטלוויזיה המצרית הרשמית. על פי הדיווח, כוחות הצבא בשכונות השונות יתוגברו בערים בכל המחוזות במדינה, על מנת לטפל במפרי החוק.

קודם לכן, הבהיר משרד ההגנה המצרי כי מפרי העוצר יטופלו ביד קשה על ידי כוחות הביטחון. דובר צבא מצרים, איסמאעיל עות'מאן ערך מסיבת עיתונאים ששודרה בטלוויזיה המצרית, ובה הבהיר כי "הצבא קורא לכם. ישנה קבוצה של אנשים שזורעת הרס, מבצעת גניבות וביזה ומאיימת על המשפחות במצרים. לכן, אנו קוראים לכם לציית להוראות העוצר. אנו נטפל ביד קשה בכל מי שיפר את החוק".

עות'מאן מסר עוד כי "הצבא פועל על מנת לשמור על משפחותיכם ורכושכם. אנו מתחייבים לשמור על מצרים ועל בטחונה". עם זאת, מפגינים רבים עדיין נראים ברחובות בערים השונות במצרים. כוחות הצבא, שנמצאים בסמוך אליהם, לא מתעמתים עמם. המפגינים בקהיר קיבלו בזעם את ההודעה על מינויו של עומאר סלימאן לסגן נשיא מצרים, וקוראים סיסמאות בגנות המינוי.

בשעה 16:00 נכנס לתוקפו שוב עוצר כללי בערים המרכזיות, עד מחר ב-8:00 בבוקר. ההמונים המפגינים לא מראים כל נכונות להישמע לעוצר, כפי שלא נשמעו לו גם אתמול. עד כה דווח על למעלה מ-100 הרוגים במהלך ההפגנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully