וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בצה"ל: היועמ"ש ימנע מגלנט להיות הרמטכ"ל?

היועץ המשפטי לממשלה יקיים דיון מיוחד בחוות הדעת של מבקר המדינה בפרשת הקרקעות, ממנה עולה שהרמטכ"ל המיועד חתם על תצהיר כוזב. אחת האפשרויות: וינשטיין יחזיר את תיק גלנט לטירקל

יח"צ - חד פעמי

(צילום: גדעון צנטנר, קובי אליהו, שי מכלוף, עריכה: דורון שטיין
קריינות רועי כ"ץ)

הכדור בידי וינשטיין: היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין יקיים בתחילת השבוע הבא דיון מיוחד עם בכירי הפרקליטות בממצאי מבקר המדינה מיכה לינדשטראוס בעניינו של הרמטכ"ל המיועד יואב גלנט. מחוות דעת של המבקר, שפורסמה אתמול, עולה כי גלנט לא אמר אמת בתצהירים בחתימת ידו ופלש לשטח ציבורי.

לפי הודעת משרד המשפטים, "החומר שהתקבל ממשרד המבקר ומשמעותו המשפטית ייבחנו בכובד ראש וביסודיות המתבקשת, והחלטת היועץ המשפטי לממשלה תתקבל בשבוע הבא".

אחת האפשרויות היא שהיועמ"ש וינשטיין יבקש מהממשלה להעביר את ממצאי המבקר לוועדת טירקל לבחינת מינויים בכירים בשירות המדינה. במקרה כזה, הוועדה שכבר אישרה את
מינוי גלנט תידרש לדון בו פעם נוספת. עוד אפשרות היא שוינשטיין יודיע ביום שלישי לבג"ץ, כי הוא מבקש שלא לייצג את גלנט בעתירה נגד מינויו. אפשרות נוספת היא שהיועץ המשפטי לממשלה ימשיך להגן בבג"ץ על המינוי ובכך לגלגל את ההחלטה בעניינו של גלנט לפתחו של בית המשפט.

גלנט עצמו אינו מתכוון להרים ידיים, לפי שעה. "לא שיקרתי ואני לא מתכוון להתפטר", אמר אתמול הרמטכ"ל המיועד למקורביו. גלנט הוסיף, כי בכוונתו להיאבק על טיהור שמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully