וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד באונס הנערה בי-ם: היא פנתה אליי בפייסבוק

אחד משלושת הנערים החשודים באונס בת כיתתם בירושלים, עתר לביהמ"ש המחוזי בבקשה להשתחרר לביתו. הנער הציג תכתובות של המתלוננת בפייסבוק, בהן ציינה: "חיים שלי, דבר איתי"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

עו"ד אריאל עטרי, המייצג את אחד משלושת הנערים החשודים כי אנסו את בת כיתתם בירושלים, הגיש הערב (חמישי) ערעור לבית המשפט המחוזי בעיר, בבקשה לשחרר את מרשו ממעצר לביתו. מוקדם יותר האריך בית משפט השלום בעיר בשלושה ימים את מעצרם של שניים מהנערים המעורבים בשלושה ימים. הנער שעתר לבית המשפט המחוזי טוען כי "הנערה בת ה-14 היא זו שפנתה אליי". כדי לחזק את טענתו, צירף הנער לערעור התכתבות שהנערה ערכה עמו לכאורה בפייסבוק.

לטענת עו"ד עטרי, "דברי האהבה שמופיעים בהתכתבות, מוכיחים שהמפגשים היו בהסכמה ואף ביוזמתה של הנערה". בין הכיתובים השונים שהעבירה המתלוננת על עמוד הפרופיל של הנער החשוד: "אתה מוכן להישבע שלא התגעגעת אליי?" על כך השיב הנער החשוד: "אני נשבע שלא". בהתכתבות נוספת מתחילת החודש, שלחה הנערה לכאורה הודעה לחשוד: "חיים שלי, דבר איתי" ולאחר ששני הנערים החשודים הנוספים באונס הנערה כתבו אחד לשני: "אחי, אני אוהב אותך", כתבה הנערה: "גם אני אוהבת אתכם".

במהלך הבוקר עצרה המשטרה את שלושת הנערים, בני 13-15, בחשד שאנסו וביצעו מעשי סדום בנערה. הפרשה נחשפה לאחר שהנערה התלוננה במשטרה על האירועים. לטענת המשטרה, הנערה סיפרה שבמהלך השנה שעברה הכריחו אותה השלושה לקיים עמם יחסין מין בכוח ואיימו עליה שאם תתלונן, יפיצו את תמונותיה בבית הספר.

הנערה הסבירה למשטרה כי בשל האיומים שהופנו כלפיה, היא לא התלוננה במשך כל השנה. רק באחרונה הצליחה הנערה להתגבר על הפחד ושוחחה על הנושא עם היועצת החינוכית בבית ספרה, שעודדה אותה להתלונן במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully