וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את בת זוגו והסתיר גופתה בשטיח

כתב אישום הוגש נגד יצחק אדרי, סוכן משטרתי לשעבר המואשם ברצח בת זוגו, שרית בנית-זיקרי, ובהסתרת גופתה במשך 5 ימים במרפסת ביתה. לאחר הרצח, שלח SMS לבתה: "תניחו לי מספר ימים"

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים נגד יצחק אדרי בגין רצח בת-זוגו, שרית בנית-זיקרי והסתרת גופתה במשך חמישה ימים במרפסת ביתה בשכונת גילה שבירושלים. כתב האישום הוגש באמצעות עו"ד דני ויטמן.

בכתב האישום מתואר כי לפני כשלושה שבועות, התפתח עימות בין בנית ובין אדרי. במהלך העימות בעט בנית בפניה של אדרי וגרם לחבלות בפניה. מיד לאחר שבעט בפניה, החליט אדרי לרצוח אותה. לשם כך נטל שני אזיקונים מפלסטיק, כרך אותם סביב צווארה וחנק אותה למוות.

על פי כתב האישום, לאחר מותה גרר אדרי את גופתה של בנית למרפסת הצמודה לחדר השינה בדירה, כיסה אותה בשטיח, והניח עליה כיסא וכריות שהיו במרפסת. כמו כן ניגב אדרי את כתם הדם שניגר על רצפת חדר השינה בדירה כדי לטשטש את הראיות המצביעות על כך שביצע את הרצח וכדי להכשיל חקירה פלילית עתידית.

כמו כן, מתואר בכתב האישום כי אדרי שלח יום לאחר הרצח הודעת SMS לבתה של בנית מהטלפון שלה, ובה כתב: "חיים שלי אני מצטערת על כל מה שעשיתי לכם. אני מתביישת ממכם ואת יודעת שקשה לי איתך. את החיים שלי, בבקשה תניחו לי מספר ימים ואני יחזור לעצמי אני אוהבת אותכם עד השמים ובחזרה שיהיה לכם שבת שלום ותדאגו למלך שלי לאורי אוהבת אותכם".

גופתה של בנית נמצאה ארבעה ימים לאחר מכן. אדרי, בן 36 תושב בית שמש, היה בעבר עבריין שעסק בסחר סמים וביצע שורה של מעשי אלימות. הוא אף ריצה עונש מאסר בגין תקיפת אשתו, אותה היכה וגרם לה לחבלות. לפני מספר חודשים גויס על ידי המשטרה לשמש כסוכן סמוי, במטרה להפליל עבריינים אחרים שסחטו באיומים קבלן ירושלמי מוכר, פרשה עליה ישנו צו איסור פרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully