וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: 3 נערים מי-ם אנסו את בת כיתתם באיומים

בת 14 מירושלים התלוננה במשטרה כי שלושה נערים הכריחו אותה במהלך השנה שעברה לקיים איתם יחסי מין, ואיימו עליה שאם לא תעשה כך - הם יפיצו תמונותיה בבית-הספר

גדעון צנטנר

(צילום:גדעון צנטנר. עריכה:גדי וינסטוק)

עוד פרשת אונס והתעללות בקרב בני נוער נחשפה. משטרת מחוז ירושלים עצרה היום (חמישי) שלושה נערים בני 13-15 תושבי העיר, בחשד שאנסו וביצעו מעשי סדום בנערה בת כיתתם.

הפרשה נחשפה לאחר שהנערה, בת 14, התלוננה במשטרה על האירועים. בגלי צה"ל דווח, כי לטענת המשטרה, הנערה סיפרה כי במהלך השנה שעברה הכריחו אותה השלושה לקיים איתם יחסי מין בכוח, ואיימו עליה שאם תתלונן יפיצו את תמונותיה בבית הספר.

הנערה הסבירה למשטרה כי בשל האיומים שהופנו כלפיה, היא לא התלוננה במשך כל השנה. רק לאחרונה הצליחה הנערה להתגבר על הפחד ושוחחה על הנושא עם היועצת החינוכית בבית ספרה, שעודדה אותה להתלונן במשטרה. שלושת החשודים יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.

מעיריית ירושלים נמסר כי "מדובר במקרה חמור שהתגלה ע"י הצוות החינוכי של בית הספר לפני מספר ימים. הנושא טופל מיידית הן ע"י הצוות הסוציאלי והפסיכולוגי והן ע"י המשטרה. בית הספר והגורמים המקצועיים העניקו סיוע מיידי לתלמידה וממשיכים ללוות אותה באופן צמוד .מנהלת בית הספר וכלל הצוות החינוכי פועלים בשיתוף פעולה עם מינהל החינוך (מנח"י), הפיקוח, הייעוץ הבכיר והשירות הפסיכולוגי בדרכים שונות, על מנת לסייע בהתמודדות המורכבת. כמו כן, בכל בתי הספר בעיר מתקיימת פעילות חינוכית סביב הנושא על מנת להגביר את המודעות לאיתור ומניעה של מקרי אלימות.

* בהכנת הידיעה השתתף בועז ווליניץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully