וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העימותים במצרים: עשרות פצועים, בניין ממשלתי הוצת

רחובות מצרים ממשיכים לבעור: 70 בני אדם נפצעו הלילה בעימותים בין מתנגדיו של הנשיא מובארק לבין כוחות הביטחון. בסואץ יידו המפגינים בקבוקי תבערה לעבר סניף של מפלגת השלטון

ההפגנות במצרים מחריפות: 70 בני אדם נפצעו במהלך הלילה בעימותים בין מפגינים לכוחות הביטחון ברחבי המדינה, כך דיווחו אמש (רביעי) עדי ראייה. על פי מספר דיווחים, מפגין ושוטר נהרגו במרכז קהיר במהלך המחאות נגד השלטון. עם זאת, משרד הפנים המצרי הכחיש הבוקר את הדיווחים. "שני אנשים נהרגו בתאונת דרכים ולא כתוצאה מעימותים", נמסר. בעיר סואץ, ניסו המפגינים להצית בניין ממשלתי וסניף של מפלגת השלטון בעיר. המפגינים מוחים נגד משטרו של הנשיא חוסני מובארק. אתמול, נהרגו שלושה מפגינים בעיר סואץ וכן שוטר בבירה קהיר.

לדברי גורמי ביטחון במדינה, המפגינים זרקו בקבוקי תבערה לעבר סניף המפלגה, והמשטרה פיזרה אותם באמצעות גז מדמיע. בעקבות מקרים של ביזה הורו הרשויות על סגירת החנויות בעיר. מוקדם יותר מסרו עדי ראייה כי שוטרים ירו כדורי גומי לעבר מפגינים בכיכר "תחריר" במרכז קהיר, וכן גררו מספר מפגינים והכו אותם באלות. "האנשים רוצים שהמשטר ייפול", אמר אחד המפגינים.

בתוך כך, בבית הלבן ממשיכים לעקוב בדריכות אחר המחאה ברחובות מצרים. מזכירת המדינה האמריקאית, הילרי קלינטון, קראה לממשלת מצרים לאפשר את קיומן של הפגנות שקטות ברחבי המדינה ולא לחסום אתרים בהם מתארגנים המפגינים. היא הוסיפה כי לשלטון במצרים יש כעת הזמנות לערוך רפורמות פוליטיות, כלכליות וחברתיות במדינה.

עדכון ראשון: 23:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully