וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבטח של היטלר: לא עונה עוד למכתבי מעריצים

עיתון גרמני ציטט מדברי רוכוס מיש בן ה-93, האדם האחרון שראה את הצורר הנאצי בחיים, שהסביר כי מפאת גילו המבוגר, אינו יכול להמשיך עוד לשלוח תמונות חתומות למעריציו ברחבי העולם

יותר מ-65 שנים אחרי סיום מלחמת העולם השנייה, שומר הראש האחרון של אדולף היטלר שעדיין בחיים הודיע כי הוא אינו יכול לענות עוד למכתבי המעריצים שממשיכים לזרום אליו מכל רחבי העולם, מפאת גילו המתקדם.

דבריו של רוכוס מיש בן ה-93, שנעזר בהליכון כדי להתנייד בתוך דירתו בברלין, צוטטו היום (רביעי) בעיתון הגרמני "ברלינר קורייר". מיש אמר לעיתון כי רוב שולחי המכתבים מבקשים ממנו את חתימתו, אך לדבריו, "אין זה אפשרי יותר".

"המכתבים מגיעים מקוריאה, מנוקסוויל שבטנסי, מפינלנד ומאיסלנד - ובאף אחד מהם אין אפילו מילה רעה אחת", אמר מיש, ככל הנראה האדם האחרון שראה את הצורר הנאצי וסגל הפיקוד הבכיר שלו, לפני התאבדותם הקולקטיבית בבונקר בברלין בסוף אפריל 1945.

בעבר, נהג מיש לשלוח למעריציו תמונות חתומות שלו, בהן הוא נראה במדי אס-אס נוצצים. אך בחודשים האחרונים, המכתבים הולכים ונערמים בדירתו.

מיש שימש בין היתר גם כמרכזן טלפון עבור היטלר, וגם ביצע שליחויות עבורו. ספרו האוטוביוגרפי "העד האחרון" פורסם בגרמניה ב-2008, ובימים אלו מצולם על בסיסו סרט עלילתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully