וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשטרה חושדים: אבוטבול ניסה לפגוע בשירזי

איילה חננאל

26.1.2011 / 13:00

אין רגע דל: שלושה ימים לאחר שהעבריינים ריקו שירזי ושלום דומרני נעצרו בחשד שתכננו לרצוח את העבריין פרנסואה אבוטבול, נעצר אבוטבול בחשד שתכנן לפגוע בשירזי

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה :גדי וינסטוק)

מלחמת ארגוני הפשיעה: המשטרה עצרה היום (רביעי) את העבריינים פרנסואה אבוטבול וזיאד ג'ארושי בחשד לקשירת קשר לפגוע בעבריין ריקו שירזי. מעצר השניים מתבצע שלושה ימים לאחר שהמשטרה עצרה את שירזי, העבריין שלום דומרני ושני עבריינים נוספים בחשד שתכננו להתנקש בחייו של אבוטבול.

מוקדם יותר החליט בית משפט השלום בראשון לציון על שחרור תחת תנאים מגבילים של דומרני ושירזי. השניים יישלחו למעצר בית, וכמו כן הוחלט להרחיקם מהעיר נתניה למשך חודש, כאשר כל הגעה לעיר תידרש להיעשות בתיאום עם קצין משטרה. יחד עם זאת, התיר בית המשפט לשירזי לעלות היום על טיסה לדרום אמריקה אשר נקבעה בעוד מועד.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

"חבל למשלם המסים"

במהלך הדיון, המשטרה ופרקליטיהם של דומרני ושירזי, עו"ד משה שרמן ועו"ד שרון נהרי, הגיעו להסכמה כי השניים יורחקו מנתניה, אך שניהם התנגדו בתוקף להצעה. דומרני תקף את פרקליטו בדיון וצעק: "למה אתה משתף פעולה עם המשטרה?! אני מעדיף להישאר במעצר!" גם ריקו שירזי הביע את מחאתו ואמר, "חבל למשלם המסים, עדיף שישקיעו את הכסף הזה בחינוך ולא במעצר של ריקו".

ויכוח נוסף התגלע בין הצדדים בדיון, כאשר המשטרה דרשה לאסור על השניים לשוחח אחד עם השני. לבסוף הוסכם כי ייאסר עליהם ליצור קשר רק עם פרנסואה אבוטבול ועם יתר המעורבים בפרשה. כמו כן, גם על אבוטבול נאסרה הכניסה לעיר נתניה.

בתום הדיון, בית המשפט החליט כי שירזי יישלח למעצר בית בכפר יונה עד 31 בחודש. דומרני יורשה לצאת לטקס גילוי המצבה של אביו שנפטר בחודש שעבר, ויישאר במעצר בית במושב עוצם בו הוא מתגורר עד 31 בחודש. כל יציאה מתחומי מעצרם תהיה מתואמת עם קצין משטרה. פרקליטיהם דרשו לציין כי ההסכמה ניתנה חרף העובדה שהם אינם סבורים שיש כלל הצדקה למעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully