וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזק הודיעה: התקלה בקווי הטלפון תוקנה

בתום שעות של שיבושים כבדים בקווי הטלפון של בזק ברחבי הארץ, הודיעה החברה על תיקון התקלה וחזרה לפעילות מלאה. "ניתן להוציא ולקבל שיחות באופן מלא לכל הרשתות"

סוף לתקלה? חברת בזק הודיעה בצהריים (שלישי) כי השיבושים הכבדים בקווי הטלפון של החברה נפתרו וכי רשת הטלפוניה שבה לפעול כסדרה.

לפי הודעה החברה, התקלה הנרחבת ברשת הטלפוניה זוהתה וטופלה, והחל מהשעה 13:00 בצהריים שבו קווי הטלפון לפעול כסדרם. "אנו מבקשים לעדכן כי שירות הטלפוניה של בזק חזר לסדרו, וכי ניתן להוציא ולקבל שיחות באופן מלא לכל הרשתות", מסרו בחברה.

לפי ההודעה, מיקום התקלה זוהה, "דבר שעזר לנו לטפל בתקלה ולהחזיר את השירות בזמן קצר יחסית. אנו שבים ומתנצלים בפני לקוחות בזק על התקלה החריגה".

התקלה, שהחלה בשעות בבוקר, פגעה בכמחצית מלקוחות החברה בכל רחבי הארץ, שלא יכלו להוציא או לקבל שיחות בקווי הטלפון של חברת התקשורת הקווית הגדולה בישראל.

לפני כחודשיים חוו לקוחות חברת סלקום תקלה דומה ברשת הטלפוניה של החברה הסלולרית, אשר שיבשה כמעט לחלוטין את קבלת והוצאת השיחות של הלקוחות למשך חצי יום. לאחר בדיקה נרחבת לתקלה עלה כי מדובר, ככל הנראה, בתקלה בליבת הרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • בזק
  • טלפון
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully