וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 שנות מאסר לגבר שאנס בת 13 במשך שנים

גבר בן 34 מאילת, אב לשלושה, נהג לאנוס ולבצע מעשים מגונים ומעשי סדום בילדה בת 13, אותה ראה כבת זוגו. הוא איים שאם תספר למישהו, יכה אותה "כמו שמרביצים למחבל שהרג 30 יהודים"

15 שנות מאסר נגזרו היום (שני) בבית המשפט בבאר שבע על תושב אילת, בן 34, שהורשע באונס, ביצוע מעשי סדום ומעשים מגונים בנערה בת 13. עוד קבע בית המשפט כי עליו לפצות את המתלוננת בסכום של 40 אלף שקלים.

על-פי כתב האישום שהגישה נגדו פרקליטות מחוז דרום, השניים ניהלו מערכת יחסים במשך שלוש שנים, במהלכה ראה במתלוננת בת זוג לכל דבר, חרף היותה קטינה הצעירה ממנו בשנים רבות.

הגבר, אב לשלושה ילדים, הכיר את המתלוננת כאשר עבדו יחד בחנות בירושלים. היא נהגה לבקר בדירתו, שם נהג לבצע בה שורה של התעללויות מיניות והשפלות, אונס, מעשי סדום ומעשים מגונים, תוך איומים שאם תתנגד או תספר למישהו, יכה אותה "כמו שמרביצים למחבל שהרג 30 יהודים".

בכתב האישום נכתב כי "המערער, בדרך מרושעת, חסרת רחמים ומעוררת שאט נפש, עשק את ילדותה, גזל ממנה את נעוריה, וגזר עליה חיים מיוסרים אשר ילוו אותה עוד שנים רבות. הואיל ונדמה כי בעבירות מסוג זה חוטאים לא מעטים, ראוי כי רמת הענישה תהיה כזו שתהווה גם מסר ברור וחד משמעי לרבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully