וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: גידלה ילדה 23 שנה - ומואשמת בחטיפתה

נג'דרה נאנס תמיד חשדה שאן פטוויי אינה באמת אמה. לבסוף זיהתה את תמונתה, כתינוקת ששמה קרלינה וייט, במרכז לאיתור נעדרים. היא התאחדה עם אמה הביולוגית, ואילו האם ה"מאמצת" נעצרה

פענוח פרשת חטיפה בת יותר משני עשורים מסעירה את ארצות הברית. תושבת צפון קרוליינה, שגידלה במשך 23 שנים תינוקת שנחטפה מבית חולים בניו יורק, תתייצב היום (שני) בפני בית משפט פדרלי, ותואשם בחטיפה.

אן פטוויי הסגירה עצמה אתמול, כמה ימים לאחר האיחוד המתוקשר של הילדה שגידלה, קרלינה ווייט, כיום כבר מבוגרת, עם אמה הביולוגית.

וייט הייתה בת 19 ימים בלבד כשהוריה לקחו אותה לבית החולים בהארלם באמצע הלילה כשהיא סובלת מחום גבוה. ההורים, קאלר-טייסון וג'וי וייט, סיפרו כי אשה שנראתה כמו אחות הרגיעה אותם, והם עזבו את בית החולים כדי לנוח. כשחזרו, בתם לא הייתה שם. בחקירה שנפתחה לא זוהו כל חשודים. עדיין לא ברור אם פטוויי היא שחטפה בעצמה את התינוקת, או רק קיבלה אותה מהחוטפים וגידלה אותה.

פוסטר המבוקש של אן פטאווי והתינוק שהיא חטפה. AP
פוסטר הנעדרת של התינוקת קרלינה וייט, שלאחר 23 שנה זכה לחותמת: "אותרה". מימין: וייט כפי שהעריכו שהיא נראית היום, לפי דיוקנה כתינוקת/AP

במשך 23 שנה חייתה קרלינה תחת השם נג'דרה נאנס - תחילה בקונטיקט, עם אמה ה"מאמצת", ולאחר מכן באזור אטלנטה, ג'ורג'יה, לשם עברה כשבגרה. היא סיפרה כי חשדה לאורך השנים כי פטוויי אינה אמה האמיתית, בין היתר משום שלא הייתה דומה לה או לאיש במשפחתה. מדי פעם אף נהגה לבדוק את הרשימות באתר המרכז הלאומי לנעדרים, ולבסוף נתקלה בתמונה מניו יורק, הזהה לתמונות הינקות של עצמה שהכירה. היא יצרה קשר טלפוני עם ג'וי וייט דרך המרכז ונפגשה עמה, וביום רביעי האחרון הוכיחו בדיקות ה-DNA סופית כי מדובר באם ובתה.

בעקבות זאת, הפכה פטוויי למבוקשת בגין חטיפה - אולם אז התברר כי נמלטה מצפון קרוליינה, שם התגוררה בשנים האחרונות. אתמול אותרה ונעצרה בקונטיקט. היא צפויה להיות מוסגרת לצפון קרוליינה, שם היא מבוקשת גם בגין הפרת תנאי השחרור על תנאי שלה, בעקבות הרשעתה בגניבת מוצרים מחנות בה עבדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully