וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלילות ברלוסקוני: שילם 115,000 אירו לחזאית

לפי ההדלפה האחרונה מתיק החקירה נגד ר"מ איטליה, מדי חודש העביר כ-8,500 אירו לחשבונה של אלסנדרה סורצ'ינלי, ממשתתפות מסיבות הסקס שלו. ההעברה האחרונה - לפני שבוע בלבד

כמדי יום בשבועות האחרונים, גם היום (שני) מתחיל בחשיפה טרייה מחדר המיטות של ראש ממשלת איטליה. לפי המסמכים האחרונים שהודלפו לתקשורת מהתיק שמכינים נגדו בתביעה במילאנו, הוא שילם לאורך זמן יותר מ-115,000 יורו לאחת המשתתפות במסיבות הסקס שלו - חזאית בתוכנית בוקר בטלוויזיה בשם אלסנדרה סורצ'ינלי.

לפי רישומי הפעולות הבנקאיות שנחשפו, העברת הכספים החלה בשנה שעברה, ומדי חודש הועבר לחשבונה של סורצ'ינלי בת ה-26 סכום של 8,500 אירו בממוצע. ההעברה האחרונה נעשתה לפני שבוע בדיוק - עדות לכך שברלוסקוני המשיך בקשריו עם נערות השעשועים אחרי שכבר התפוצצה פרשת מסיבות ה"בונגה בונגה".

ההעברות הבנקאיות, לפי המסמכים, נרשמו תחת הכותרת "הלוואה נטולת ריבית". הראיות שנחשפו כוללות גם הודעת טקסט ששלחה סורצ'ינלי לעוזרו של ברלוסקוני, ג'וזפה ספינלי, שבה נכתב: "אני מזכירה לך בדחיפות לגבי העברה בנקאית של 10,000 אירו".

לפי העדויות והמסמכים שנחשפו בשבועיים האחרונים, ברלוסקוני קיים יחסי מין עם לפחות 14 מהנערות שהשתתפו במסיבותיו, וגם נהנה מאורגיות ומופעי מין שנערכו באותן מסיבות. החשד הפלילי העיקרי נגדו הוא כי קיים יחסי מין תמורת תשלום עם אחת מאותן נערות שעשועים, קארימה אל-מהרוג, כשעוד הייתה קטינה בת 17. כמו כן, חשוד ברלוסקוני בסחיטה באיומים, בגין מקרה שבו הפעיל לחץ על המשטרה לשחרר את אל-מהרוג לאחר שנעצרה על גניבה.

סקר עדכני: ברלוסקוני ייבחר שוב לראש ממשלה

בתוך, כך, מגלה סקר שפורסם אמש באיטליה, כי התמיכה בברלוסקוני אמנם נפגעה בעקבות השערוריות האחרונות, אולם התמיכה במפלגתו דווקא גברה. כמחצית מהנשאלים בסקר של העיתון "קוריירה דלה סרה" סברו כי על ברלוסקוני להתפטר, אך התמיכה המפלגתו, "אנשי החירות", עלתה מ-27.6% ל-30.2% - נתון שמגדיל את כוחה כמפלגה החזקה במדינה, ולמעשה מבטיח לברלוסקוני כהונה נוספת כראש ממשלה, במידה וייערכו בחירות בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully