וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום שלוש וחצי שעות: הסתיים השימוע של גלנט

הרמטכ"ל המיועד יצא ממשרדי מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, לאחר שעבר שימוע על רקע החשד כי השתלט על קרקעות במושבו בניגוד לחוק

הרמטכ"ל המיועד, האלוף יואב גלנט, יצא לפני זמן קצר (ראשון) ממשרדו של מבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס, בירושלים. גלנט עבר שימוע בן שלוש שעות וחצי בפרשת הקרקעות עליהם השתלט לכאורה במושב עמיקם. עם סיום השימוע מיהר גלנט לרכבו וסירב להשיב לשאלות העיתונאים שהמתינו לו. בימים הקרובים צפוי המבקר להעביר את המלצותיו ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, שיקבע האם גלנט ראוי לתפקיד הרמטכ"ל.

במהלך השימוע מסר גלנט את עדתו בנוגע לקרקעות החקלאיות, וכן בנוגע ל-35 הדונם שסיפח לשטחו, כך דווח בערוץ 10. על פי הדיווח, גלנט נשאל שאלות נוקבות באשר לפערים בין גרסתו כפי שהוצגה בפני ועדת טירקל, לבין ממצאים נוספים שהגיעו לידי המבקר.

המבקר יתבקש להכריע האם גלנט עבר איזושהי עבירה, בשל חשד שהוא השתלט על אדמות בסמוך לביתו במושב עמיקם, שלא כחוק. בערוץ 10 דווח, כי במהלך סוף השבוע קיבל גלנט תומכים שהגיעו לביתו במושב עמיקם ואף התייעץ במשך שעות ארוכות עם עורך דינו דורי קלגסבלד. על פי הדיווח, גלנט אמר למקורביו: "אל תדאגו, אני אהיה רמטכ"ל, מנסים לצוד אותי כמו שניסו לעשות בפרשת המסמך".

בשבוע שעבר מסר האלוף גלנט למבקר את גרסתו לטענות שסיפח שטח אדמה ללא היתר לביתו, ללא ההיתרים המתאימים ממנהל מקרקעי ישראל. בתגובתו התעקש גלנט כי הדונמים נמסרו לו כדין מהמנהל, מבלי שהפעיל לחץ כלשהו כדי לקבלם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully