וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נערת "בונגה בונגה" מודה: שכבתי עם ברלוסקוני

מארי-אסטל פולנקו, מכוכבות "היפה והחנון" באיטליה, היא הראשונה ממשתתפות המסיבות בבית רה"מ שמודה כי קיימה עמו יחסי מין - אך הכחישה כי קיבלה תשלום וכי במסיבות התרחשו אורגיות

עלילות המין של ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, ממשיכות להתפתח. לראשונה, הודתה בסוף השבוע אחת מ-14 הנערות שלפי החשדות הנחקרים קיימו עמו יחסי מין במסיבות במעונו במילאנו, כי אכן שכבה עמו.

בראיון לעיתון "לה רפובליקה", הכחישה מארי-אסטל גרסיה פולנקו, דוגמנית בת 25, במוצאה מהרפובליקה הדומיניקנית, כי קיבלה תשלום עבור ה"שירות" שהעניקה למיליארדר בן ה-74, והסבירה כי שכבה עמו מתוך "הכרת תודה" על כך ששילם עבור טיפולים רפואיים לבנה בן החמש, וגם סייע לקדם את הקריירה הטלוויזיונית שלה, כשעזר לה להתקבל לגרסה האיטלקית של תוכנית הריאליטי "היפה והחנון".

בראיון הוסיפה פולנקו כי ברלוסקוני היה "נדיב ונחמד" אליה. היא סיפרה כי נכחה ב"חמש או שש" מהמסיבות, שכבר מכונות בפי כל באיטליה "מסיבות בונגה בונגה", כפי שהגדירה אותן אחת הדוגמניות האחרות שהשתתפה בהן. היא הכחישה את טענות התביעה, כי במסיבות התרחשו אורגיות.

טענותיה של פולנקו עומדות בסתירה לחומרי החקירה שאספה התביעה, שכוללים בין היתר על מאות שעות של האזנות סתר. לפי עדויות אלו, במסיבות השתתפו עשרות רקדניות, דוגמניות ושחקניות שרקדו בעירום בתחפושות שונות ואף קיימו מופעי מין לסבי, ובסוף כל מסיבה בחרו מביניהן ברלוסקוני וחבריו את שותפותיהם למיטה לאותו לילה. על ארגון מופעי המין הייתה אחראית חברת הפרלמנט של לומברידה, ניקול מינטי, לשעבר טכנאית שיניים שברלוסקוני קידם.

"אני לא יודעת אם ההאזנות האלו אמיתיות או לא", אמרה פולנקו בראיון, "אבל כל הדיבורים האלו על אורגיות ונשים ערומות אינם נכונים. אלו היו סתם מסיבות רגילות".

מתגייס להגנת ברלוסקוני: כוכב פורנו

החשד הפלילי העיקרי נגד ברלוסקוני הוא כי אחת מאותן נשים, קארימה אל-מהרוג ("רובי רובקורי") הייתה עדיין קטינה בת 17 בעת שברלוסקוני קיים עמה יחסים, תמורת תשלום. אל-מהרוג הכחישה, וטענה כי 7,000 אירו שקיבלה מברלוסקוני היו "מתנה".

בתוך כך, בסוף השבוע זכה ברלוסקוני לדברי סנגוריה לסיוע ממקור לא צפוי - ולא בהכרח מוצלח במיוחד מבחינתו. כוכב הפורנו האיטלקי רוקו סיפרדי אמר אתמול בראיון ל"אובזרבר" כי "האמת היא שהאיטלקים גאים במישהו כמו ברלוסקוני, שבגיל 74 אוהב סקס ויש לו חיי מין מוצלחים. ואני לא מתכוון רק לאיטלקים מהמעמד הנמוך". לטענתו, האיטלקים יסלחו למנהיג השובב: "במדינות אחרות אולי הוא היה מודח לפני שנים, אבל כאן הוא יסתדר".

ברלוסקוני עצמו התייחס אמש שוב לפרשה, הבהיר שוב כי אין בכוונתו להתפטר וחזר ותקף את רשויות התביעה, אותן האשים ברדיפה פוליטית ובריגול אחריו. "אני לא בורח לשום מקום", הבהיר בנאום טלפוני שנשא בפני חברי מפלגתו. "אני אגן על עצמי נגד הניסיון הזה להטות את רצון הבוחרים. מתחילת 2010, האזינו לשיחות של כל אורחי ביתי. זה הגיוני שבדמוקרטיה ראש ממשלה יהיה נתון לכזה ריגול?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully