וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט למקורביו: "מנסים לצוד אותי כמו בפרשת המסמך"

הרמטכ"ל המיועד יגיע היום לשימוע אצל מבקר המדינה בפרשת הקרקעות. בסוף השבוע התייעץ עם עורך דינו ומקורביו אומרים: "יש כאן ניסיון לבצע בו סיכול ממוקד"

הרמטכ"ל המיועד יואב גלנט יצא הבוקר (ראשון) מביתו במושב עמיקם, בדרכו לשימוע אצל מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בפרשת הקרקעות. המבקר יתבקש להכריע האם גלנט עבר איזושהי עבירה, בשל חשד שהוא השתלט על אדמות בסמוך לביתו במושב עמיקם, שלא כחוק. בערוץ 10 דווח, כי במהלך סוף השבוע קיבל גלנט תומכים שהגיעו לביתו במושב עמיקם ואף התייעץ במשך שעות ארוכות עם עורך דינו דורי קלגסבלד. על פי הדיווח, גלנט אמר למקורביו: "אל תדאגו, אני אהיה רמטכ"ל, מנסים לצוד אותי כמו שניסו לעשות בפרשת המסמך".

גורם המקורב לרמטכ"ל המיועד, התייחס לחשדות המועלים אודות התנהלותו של גלנט בפרשת הקרקעות ואמר לוואלה! חדשות כי "יש כאן ניסיון לבצע סיכול ממוקד במי שיהיה הרמטכ"ל הבא של צה"ל. זה החל בניסיון לקשור אותו בכל מחיר לפרשת המסמך של הרפז, וממשיך בעניין הקרקעות עכשיו. אין כאן מקריות. יש כאן אנשים עם אינטרסים זרים שמנסים להוביל לתהליך של צליבה במי שאמור להיות הרמטכ"ל של כולנו".

האלוף גלנט מסר ביום חמישי למבקר את גרסתו לטענות שסיפח שטח אדמה ללא היתר לביתו, ללא ההיתרים המתאימים ממנהל מקרקעי ישראל. בתגובתו התעקש גלנט כי הדונמים נמסרו לו כדין מהמנהל, מבלי שהפעיל לחץ כלשהו כדי לקבלם.

* בהכנת הידיעה השתתפו יהושע בריינר וגלעד גרוסמן.

(עדכון ראשון: 21:35)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully