וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': "ישראל ביתנו תתקיים גם בלי ליברמן"

השר לביטחון פנים הביע תקווה כי לא יוגש כתב אישום נגד יו"ר מפלגתו, אך ציין כי " גם אם יוגש כתב אישום וליברמן יפרוש - ישראל ביתנו תמשיך להתקיים"

בעוד מספר שבועות אמור להחליט היועץ המשפטי לממשלה באם לאמץ את המלצת המשטרה ולהגיש כתב אישום נגד שר החוץ אביגדור ליברמן, אך אחד מבכירי המפלגה אמר הערב (שבת), כי המהלך לא ישפיע על התנהלותה.

עוזרו הבכיר של היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד רן נזרי, כתב לאחרונה כי ההערכה של הפרקליטות ושל עו"ד יהודה וינשטיין היא כי החלטה בתיק ליברמן תתקבל עד סוף חודש פברואר. בהקשר זה, השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' אמר כי אם יוגש כתב אישום נגד ליברמן והוא יפרוש מתפקידו, הרי שמפלגת "ישראל ביתנו" תוסיף להתקיים. "אני מעריך שלא יוגש כתב אישום, אבל גם אם יוגש כתב אישום וליברמן יפרוש - ישראל ביתנו תמשיך להתקיים", אמר אהרונוביץ' בארוע "שבתרבות" בכפר-סבא. אהרונוביץ' אף ציין כי במידה ויוגש אישום נגד שר החוץ, הרי שישראל ביתנו לא תפרוש מהקואליציה.

בקול ישראל דווח, כי השר התייחס גם למינויו של ניצב יוחנן דנינו לתפקיד מפכ"ל המשטרה, וציין כי דנינו היה מלכתחילה מועמד בולט וכמעט ודאי. על ניצב אורי בר-לב אמר כי השר כי הוא "היה אחד המועמדים". השר הוסיף ואמר כי כבר החליט מי יהיה הניצב הבא של שירות בתי הסוהר וכי יודיע על כך בימים הקרובים. אהרונוביץ' לא פירט מה יתמנה לתפקיד, אך ציין כי מדובר בקצין ותיק בשירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully