וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלורידה: פורצים הסניפו אפר מתים שמצאו בבית

חמישה נערים פרצו לביתה של אשה, גנבו מכשירי חשמל, תכשיטים ושני כדים שבתוכם מצאו אבקה. הם הסניפו אותה במחשבה שמדובר סמים - אלא שהיו אלו שרידי אביה של בעלת הבית ושני כלביה

על הפריצה לבית הזה, כהגנבים נראה מתחרטים עמוקות. המשטרה במדינת פלורידה שבארה"ב גילתה אתמול (רביעי) כי עצרה חמישה נערים בחשד שפרצו לבית, מצאו בו כדי אפר של אדם ושני כלבים שנשרפו לאחר מותם, והסניפו חלק מהאפר אל תוך אפם - מתוך מחשבה שמדובר בסמים.

הפריצה אירעה בחודש שעבר בביתה של אשה בעיירה סילבר ספרינגס. על פי הודעת משרד השריף במחוז מריון, הפורצים לקחו ממנו, בין היתר, שני כדים - באחד מהם היה אפרו של אביה של בעלת הבית, ובשני אפרם של שני כלבי המחמד המתים שלה, מסוג דני ענק. כן גנבו מכשירי חשמל ותכשיטים.

מה עלה בגורלם של כדי האפר, גילו החוקרים רק אחרי חקירתם של חמשת הפורצים, שנעצרו בשבוע שעבר בעקבות פריצה אחרת. "התברר לנו שהם הסניפו את האפר", נמסר ממשרד השריף, "משום שהם חשבו כי מדובר בהרואין או בקוקאין".

דובר המשטרה המקומית, ג'אדג' קוצ'רן, אמר כי כשהבינו את טעותם, שקלו הפורצים להשיב את האפר לבית, אך היות שחשש כי טביעות אצבעותיהם נמצאות על הכדים, ויתרו על כך לבסוף והשליכו אותם לאגם. נמסר כי צוללנים של המשטרה מנסים כעת להשיב את האבדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully