וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ שמאלוב: "אורלי אינס נזכרה אחרי מאה שנה"

במהלך כינוס של עמותה אנטי-פמיניסטית, תקפה חברת הכנסת מקדימה את קידום מעמד האישה ואת החשיבות המוגזמת, לטענתה, המיוחסת להטרדות המיניות. "כשגבר מחמיא לי אני מבסוטית"

ח"כ יוליה שמאלוב-ברקוביץ' מקדימה מתקשה לקבל קידום של חוקים למען הנשים. במהלך כינוס שנערך בחודש שעבר על ידי עמותת ה"פמיליסטים" תחת הכותרת "מי יציל את המשפחה", דנה ח"כ שמאלוב-ברקוביץ' בנזק לערכי המשפחה, שנגרם לדבריה כתוצאה מהאג'נדה הפמיניסטית. "ערך המשפחה נפגע. נהיה איזשהו טרנד להיות אם חד-הורית ואחר כך לבוא למדינה ולבקש הטבות על זה ועל זה, וכולם מבסוטים. בכנסת יש תחרות מי מעביר כמה שיותר חוקים מגדריים. אני מבטיחה שאני אף פעם לא אהיה מספר אחת בזה".

ברקוביץ'-שמאלוב הבהירה כי "חלקן באמת בצדק לא מנסות למצוא חתן... שזה גם עניין ערכי. כולן רוצות להיות כמוני, קרייריסטיות, וזה קצת פוגע במשפחה, אין מה לעשות. אם אתם חושבים שלי זה קל – זה לא. אבל נשים קרייריסטיות יכולות לשנות את העולם. אישה יכולה להגיע לכל מקום בגלל שיש איזשהו איזון בחברה הזאת והאיזון הזה, בגלל הפמיניסטיות, מופר לחלוטין. מה שאני אומרת לפמיניסטיות: חברות יקרות, אני מוכנה לבקש זכויות שוות בכל דבר, אבל קודם אני רוצה גבר ראשון שיילד, שגבר יילד, כשגבר יילד אני מוכנה להגיד שאני וגבר שווים".

ברקוביץ'-שמאלוב עסקה גם בנושא ההטרדות המיניות, וטענה שמייחסים להן חשיבות מופרזת. היא התייחסה לפרשת אורלי אינס וניצב אורי בר-לב והתפלאה על העיסוק הרב לה זכתה בתקשורת. "עד שהבן אדם לא התפטר לא נרגעתם. אני לא אומרת אם הוא אשם או לא, אבל אם באמת זרקו אותה על הדשא בגיל 30 והיא חיכתה מאה שנה עד שהוא עולה לתפקיד - פתאום לבוא ולהגיד".

"ציון 5 וחצי"

חברת כנסת הזכירה בנאומה גם את היכרותה עם חיים רמון, שהורשע בביצוע מעשה מגונה בכוח. "הסיבות שרצו לזרוק אותו זה גם היה אותו סיפור שדיברנו, הטרדה מינית. אני רוצה להגיד לכם, בחיים, טפו טפו טפו, אף אחד לא הטריד אותי מינית. למה? אני לא חושבת שאני כזאת מכוערת, בסדר כזה... ציון 5 וחצי. אבל כשגבר נותן לי מחמאה אני מבסוטית, זה חלק מהאיזון בטבע. הוא אמר לי מחמאה, אני לא אומרת שהוא שולח ידיים, כי שתי פליקות, ושלום על ישראל".

"אני בטוחה שמה שאני אומרת זה דברים מסוכנים", הבהירה שמאלוב-ברקוביץ', "וזה לא פשוט מה שאני אומרת לכם. זה דברים מאוד קשים. אבל אנשים אחרים לא יגידו לכם את זה, כי זה לא פוליטיקלי קורקט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully