וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סניף בנק הפועלים בניו יורק פונה בשל חבילה חשודה

הסניף בשדרה השישית במנהטן פונה על ידי משטרת ניו יורק לאחר שדווח על קבלת חבילה חשודה בסניף. צוות חבלנים קבע כי מדובר בכרטיס ברכה אלקטרוני

משטרת ניו יורק נאלצה לפנות הערב (רביעי) את סניף בנק הפועלים בעיר, בשל חבילה חשודה שנמצאה במקום. צוות של חבלנים הגיע למקום עם כלבי גישוש. הסניף, הממוקם בבניין בן חמש קומות בשדרה השישית פינת רחוב 46 במנהטן פונה מיושביו. לאחר שהחבילה נבדקה הוסר החשש כי מדובר בפצצה.

מבדיקת המשטרה המקומית עולה, כי אחד העובדים בבנק קיבל חבילה גדולה, כששמו נכתב עליה באיות לא נכון. החבלנים ששיקפו את החבילה הבחינו בחוטים חשודים ובטריה, אך לבסוף התברר כי מדובר בברכה מנגנת. מייד לאחר מכן הורשו העובדים במקום לשוב לעבודתם.

בתחילת חודש מאי האחרון אותרה מכונית תופת בטיימס סקוור בניו יורק. במכונית נמצאו חוטים שרופים, שני מכלי דלק וגז פרופן, ושעונים וסוללות. כעבור יומיים עצרה המשטרה אמריקאי ממוצא פקיסטני, פייסל שאחזד, בן 30, בחשד למעורבות באירוע. שאחזד נעצר יומיים אחרי ניסיון הפיגוע, דקות לפני שהצליח לברוח בטיסה לפקיסטן. מכתב האישום שהוגש נגדו עולה, כי הוא הודה בחקירתו כי עבר אימונים להכנת פצצות בפקיסטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully