וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח עם התלונן: לא אכלתי 40 שעות

ביהמ"ש המחוזי בי-ם האריך עד להודעה חדשה את מעצרו של אלכסנדר צבטקוביץ', החשוד במעורבות ברצח עם בבוסניה. בדיון סיפר פרקליטו כי "הוא בהלם טוטאלי מהמאסר ומבוהל"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכה: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בירושלים האריך הבוקר (רביעי) עד להודעה חדשה, את מעצרו של אלכסנדר צבטקוביץ', המבוקש בגין ביצוע עבירות של רצח עם בבוסניה. השופט בן-ציון גרינברגר קבע דיון ראשון לשמיעת טיעוני הצדדים בעוד חודש מהיום.

במהלך הדיון התלונן צבטקוביץ' על תנאי מעצרו ואמר "אני כבר 40 שעות לא אכלתי כלום, מלבד שתיית שלוש כוסיות מים". בנוסף הוא התלונן כי לא התאפשר לו לשוחח עם אשתו ולכן ביקש עורך דינו ואדים שוב מהסניגוריה הציבורית "אנו מבקשים לאפשר לאשתו לדבר אתו מספר דקות, שכן זה לא התאפשר להם עדיין".

עורכי דינו אף סיפרו לגלי צה"ל כי צבטקוביץ' מכחיש כל קשר למעשה: "הוא בהלם טוטאלי מהמאסר ומבוהל. הוא לא ישן ואכל 40 שעות". הם העריכו כי יהיה קשה להוכיח את עבירת השמדת העם ואמרו כי הם בספק אם הוא יוסגר לבית הדין הבינלאומי בהאג.

צבטקוביץ', תושב כרמיאל בן 42, עלה לישראל יחד עם אשתו וילדיהם ב-2006, וקיבל את אזרחותו הישראלית מתוקף היותו נשוי ליהודיה. הוא נעצר אתמול על ידי היחידה הארצית לחשיפת פשיעה חמורה ובינלאומית בלהב 433, בחשד למעורבות ברציחתם של למעלה מאלף בני אדם במהלך הטבח שביצעו כוחות בוסניים-סרביים במוסלמים באזור סרברניצה במהלך המלחמות בבלקן בשנות ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully