וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: להעמיד לדין את הרב מוטי אלון

אחרי המלצת המשטרה, קוראת גם פרקליטות מחוז ירושלים ליועמ"ש וינשטיין, להעמיד לדין את הרב מוטי אלון בגין מעשים מגונים בשני קטינים. פרקליטו בחר שלא להגיב לדברים

פרקליטות מחוז ירושלים במשרד המשפטים ממליצה ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, להעמיד לדין את הרב מוטי אלון, בגין ביצוע מעשים מגונים בשני קטינים. כך דווח אמש (שלישי) בערוץ 10. לפי הדיווח, הפרקליטות אימצה את המלצות המשטרה בעניין והעבירה את ההמלצה לעו"ד וינשטיין, שצפוי לקבל החלטה בנושא בימים הקרובים. פרקליטו של אלון, עו"ד יאיר גולן, בחר שלא להגיב לדברים.

בחודש אוגוסט האחרון סיימה המשטרה את חקירתו של הרב אלון והעבירה את ממצאיה לידי פרקליטות מחוז ירושלים. במשטרה אמרו אז כי "נמצאה תשתית ראייתית נגד הרב בחשדות המיוחסים לו".

החקירה החלה לאחר שפורום "תקנה" טען כי הרב אלון היה מעורב בביצוע עבירות בעלות אופי מיני בצעירים במגזר הדתי. במהלך החקירה, איתרה יחידת להב 433 של המשטרה נער שלגביו לא חלים חוקי ההתיישנות. בעקבות התלונה של הנער הוחלט לפני מספר חודשים לפתוח בחקירה פלילית רשמית, במסגרתה נחקר אלון תחת אזהרה. במהלך החקירה אותר מתלונן נוסף, שגם בו ביצע לפי החשד הרב אלון מעשים מגונים.

פורום "תקנה", העוסק בטיפול בהטרדות מיניות ובמניעתן במגזר הדתי, פרסם בחודש פברואר הודעה לפיה הגיעו לחבריו תלונות נגד הרב מוטי אלון בדבר "מעשים המנוגדים לערכי הקדושה והמוסר". לפי ההודעה, נמצא כי בתלונות שהגיעו לפורום "יש ממש". בפורום הסבירו כי פרסמו את ההודעה לאחר שהרב אלון, שבעבר התבקש על ידיהם לא לעסוק בפעילות רבנית, יישם את ההגבלות שניתנו לו "באופן חלקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully