וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: האב ירה למוות באשתו, בנו נאשם ברשלנות

אלעד לנקרי נאשם בגרימת מוות ברשלנות לאחר שאביו ראובן פינטו ירה למוות באשתו בעזרת אקדחו של לנקרי שעובד כמאבטח. לנקרי נאשם כי ידע על כוונת אביו לפגוע בלב, אך לא עשה דבר

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד אלעד לנקרי מירושלים בגין גרימת מוות ברשלנות לאחר שאביו ירה באשתו, תמר לב, בעזרת אקדחו של לנקרי. כמו כן, לנקרי נאשם בקשירת קשר לביצוע פשע, ניסיון לגרימת חבלה חמורה, פגיעה בפרטיות, שיבוש הליכי משפט והזנחת השמירה של כלי יריה. הפרקליטות ביקשה לעצור את לנקרי עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין אלכס דרנבוים, אביו של לנקרי, ראובן פינטו, הואשם בחודש נובמבר האחרון בתקיפתה של לב והוצא נגדו צו הרחקה. כיוון שלא יכול היה להתקרב ללב, ביקש פינטו מבנו אלעד לעקוב אחריה ולדווח לו על מעשיה. מכתב האישום עולה עוד, כי פינטו תכנן לתקוף את לב אם יגלה כי היא נפגשת עם גבר אחר.

מכתב האישום עולה, כי לנקרי ידע כי על כוונותיו של אביו לפגוע בלב. לנקרי נאשם שדיווח לאביו על הימצאותה של לב בקניון בעיר עם שלושת ילדיה. פינטו הגיע למקום, וכאשר בנו שעובד כמאבטח ניגש לשירותים, הוא לקח את אקדחו. לאחר מכן, הורה פינטו ללנקרי להמתין לו במדרגות הקניון. מאוחר יותר, כאשר יצאה לב מהקניון, עקב אחריה פינטו וירה בראשה מטווח קצר כאשר לנקרי לא היה נוכח בעת האירוע.

על פי כתב האישום, לאחר הרצח, חזר פינטו ללנקרי ואמר לו: "זהו זה, זה נגמר". הוא הורה לו לעמוד ולתצפת ליד תחנת המוניות הסמוכה ולהודיע לו כאשר תגיע ניידת המשטרה. לנקרי נאשם שעמד במקום ותצפת כבקשתו של פינטו, בעת שזה הטמין את האקדח מאחורי תחנת המוניות. לאחר מכן, הלכו השניים לביתו של פינטו, העלימו ראיות ותיאמו כיצד להסתיר את המעשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully