וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "אחרי התפרקות העבודה תגיע התפרקות הממשלה"

"היום ברור יותר מתמיד מהי מנהיגות של קומבינה פוליטית ומהי מנהיגות של אמת" - כך אמרה יו"ר האופוזיציה ציפי לבני, בתגובה להודעת הפילוג של אהוד ברק וארבעת הח"כים ממפלגת העבודה

ערוץ הכנסת

(באדיבות ערוץ הכנסת)

יו"ר האופוזיציה ציפי לבני התייחסה בצהריים (שני) להחלטת שר הביטחון אהוד ברק וארבעה חברי כנסת להתפלג מסיעת העבודה. לבני אמרה בישיבת סיעת קדימה כי "זה יום רע לממשלת נתניהו, אבל זה יום של תקווה לישראל, כי אחרי התפרקות העבודה תגיע התפרקות הממשלה".

"היום ברור יותר מתמיד מהי מנהיגות של קומבינה פוליטית ומהי מנהיגות של אמת", אמרה לבני והוסיפה כי, "ממשלת נתניהו היא ממשלה צרה שמתפוררת מבפנים, בלית ברירה, בגלל ריקבון פוליטי ובהיעדר חזון ודרך. למי שעוד היה ספק – ברור היום מה שלנו היה ברור ממזמן – ממשלת נתניהו איבדה את הלגיטימיות שלה והיא מתקיימת מתרגילים פוליטיים קטנים וקטנוניים. כמו בכל גוף חולה – הממשלה הזו אוכלת את עצמה מבפנים והתרופה היחידה לאופורטוניזם פוליטי ולאובדן דרך ועקרונות היא בחירות. קדימה קוראת היום שוב ובקול רם, ברור, צלול וחזק יותר מתמיד – לכו לבחירות".

לדברי לבני, "היום הציבור בישראל רואה מי מנהיגיו, הוא רואה מי עומד על העקרונות שלו ומי מוכר את הכל בשביל כיסא. הוא רואה מי נאמן לדרכו ומי זונח את הדרך, את העבר ואת המורשת שלו בשביל הווה מפוקפק על חשבון עתיד המדינה. הציבור רואה היום מה ההבדל בין המפלגה הזאת שיושבת כאן בחדר הזה, קדימה, שמאז הבחירות נאמנה לדרכה, נאמנה לבוחרים שלה, לא מוכרת את עצמה בשביל נזיד עדשים – לבין מפלגת העבודה שמתפרקת בגלל שבגדה בבוחריה ולבין הליכוד שנח את ערכיו פעם אחר פעם והופך להיות שותף באופן קבוע לתרגילים פוליטיים מלוכלכים ומבישים – שמביישים את המורשת שהייתה לליכוד פעם".

"האלטרנטיבה מתחזקת"

לבני אף התייחסה לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמרה: "למדנו עוד דבר- מי שרצה לפלג התפלג. מי שרצה להרוס נהרס. ולכל אלה יש מכנה משותף אחד – קוראים לו בנימין נתניהו והוא בינתיים ראש ממשלת ישראל. במקום לקדם את טובת מדינת ישראל למען אזרחיה, הוא עוסק בהישרדות שלו . שלא ינסו למכור לנו משהו אחר – התרגיל הזה הוא לא תרגיל של סיירת, שלא ילכלכו בדרך הזאת את ערכי צה"ל, זה תרגיל פוליטי קטן שמעורר רק בוז ציבורי שילך ויגדל כשנראה גם את חלוקת השאריות".

לדבריה, "היום גדל מכנה המתנגדים לנתניהו והוא ילך ויגדל עד שנתניהו ייפול. האלטרנטיבה מתחזקת – אנחנו היושבים בחדר הזה – קדימה. אנחנו נמשיך ונפעל על פי העקרונות שלנו , על פי הערכים שלנו, נשמור ונקדם את החזון שלנו , נגן על הדמוקרטיה ועל הציבור בישראל מפני הממשלה הרעה הזו. כל הממשלה הזו צריכה להחזיר את המנדט לציבור וללכת לבחירות והפעם לא רק ננצח את הבחירות אלא גם נרכיב את הממשלה הבאה".

מהליכוד נמסר בתגובה כי "ציפי לבני האחרונה שיכולה להטיף מוסר. הריקבון האמיתי נמצא בקדימה שם כבר לכולם יש תיקים: לרמון, להירשזון, לאולמרט, ללחיאני, לגלעד שרון ועוד לרבים, ותיקים וחדשים. מה שמאחד את הוותיקים והחדשים לקדימה הוא קופת שרצים ומעשי שחיתות. לבני רקחה את פילוג הליכוד והקמת קדימה ואספה בדרך פליטים ללא מצע אידיאולוגי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully