וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן: "משפחת הבעל סלחה - וסקילת סקינה בוטלה"

סוף לסיפור שהסעיר את העולם? חבר בפרלמנט האירני הודיע במכתב לנשיאת ברזיל, כי עונש המוות שנגזר על סקינה מוחמדי אשטיאני, שהורשעה בניאוף ושותפות לרצח בעלה, הומתק לעשר שנות מאסר

סקינה מוחמדי אשטיאני, האשה שעונש המוות בסקילה שנגזר עליה באירן עורר מחאה בינלאומית, לא תוצא להורג - כך אישר חבר הפרלמנט האירני, זורח אלחיאן, במכתב לנשיאת ברזיל, דילמה רוסף, שתוכנו פורסם הבוקר (שני) בסוכנות הידיעות הסטודנטיאלית האירנית ISNA. לדברי אלחיאן, עונשה של אשטיאני, שהורשעה בניאוף ובמעורבות ברצח בעלה, הומר בעשר שנות מאסר.

"עונש המוות בסקילה של סקינה מוחמדי אשטיאני לא קיבל אישור, והוא מושעה לעת עתה, אך היא נידונה לעשר שנות מאסר", כתב אלחיאן, ראש ועדת זכויות האדם בפרלמנט האירני, בתגובה לשאלות שהפנתה אליו רוסף בנושא.

אלחיאן הדגיש במכתבו כי "לפי הראיות, האשה הזו בגדה במשפחתה והרגה את בעלה יחד עם מאהבה. היא התוודתה על פשעיה במשפטה". למרות זאת, הסביר, הוחלט להמתיק את עונשה לאחר שמשפחתו של בעלה המנוח הסכימה לסלוח לה.

במכתב תקף אלחיאן את "קמפיין ההכפשה" של התקשורת המערבית בעקבות גזר הדין של אשטיאני, שלדבריו אינו אלא "מלחמה פסיכולוגית המונעת ממניעים פוליטיים נגד הרפובליקה האיסלמית של אירן".

בהמשך היום זכה הדיווח הזה להכחשה גורפת מצדו של מאלק אג'דאר, מהפרקליטות במחוז שבו נעצרה אשטיאני ונשפטה. "אין כל התפתחויות בתיק הזה, וכל פרסום אחר הוא שקרי", אמר אג'דאר לסוכנות IRNA הרשמית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully