וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בגרמניה: צו מעצר נוסף נגד "אורי ברודצקי"

מספר חודשים לאחר שהוסגר אליה מפולין ושוחרר, הוציאה גרמניה צו מעצר חדש נגד "אורי ברודצקי", הישראלי החשוד במעורבות בחיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי לפני כשנה

צו מעצר חדש הוצא בגרמניה נגד הישראלי הנודע בשם אורי ברודצקי, החשוד במעורבות בחיסול בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי לפני כשנה, כך דיווח הבוקר (ראשון) העיתון "דר שפיגל". ברודצקי חשוד שזייף דרכונים לאנשי המוסד המערבים לכאורה בפרשה. הוא נעצר בפולין והוסגר לגרמניה בתנאי שיועמד לדין בגין עבירות של זיוף דרכונים בלבד, אולם כעת הוא מבוקש על אדמת גרמניה גם בעוון ריגול.

בתחילה היה ברודצקי חשוד בגרמניה בעבירות ריגול קשות ובעבירה קלה יחסית של השגת מסמך במרמה. כשנעצר בפולין, סירבה התביעה להסגירו לגרמניה על סעיף הריגול, בטענה כי הוא אינו מכוסה על ידי הסכם ההסגרה בין שתי המדינות. בסופו של דבר הוסגר ברודצקי בתנאי שגרמניה תעמיד אותו לדין רק על עבירת הזיוף הקלה.

בית המשפט בקלן, גרמניה, שיחרר את ברודצקי בחודש אוגוסט האחרון. כחלק משחרורו של ברודצקי אמר בית המשפט כי באפשרותו לחזור לישראל משום שעומד מולו קנס בלבד, כך דווח בסוכנות הידיעות הצרפתית.

ברודצקי נעצר בידי הרשויות בפולין בתחילת יוני, לבקשת גרמניה, כאשר נחת בוורשה. לפי החשד, הגיע ברודצקי לעיר קלן שבגרמניה, שם הוא הגיש מסמכים לקבלת דרכון בשמו של "מיכאל בודנהיימר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully