וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמדינג'ד: "ישראל תנסה לנצל את המצב בלבנון"

נשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, התקשר לראש ממשלת טורקיה ארודאן והזהיר אותו כי ישראל תנסה לנצל את המשבר המדיני בלבנון. "הממשל הציוני יינסה להזיק ללבנון ולכל המדינות באזור"

על רקע המתיחות בלבנון בעקבות התפטרותם של שרי החיזבאללה מהממשלה, טילפן אמש (שבת) נשיא אירן מחמוד אחמדניג'ד לראש ממשלת טורקיה, רג'פ טייפ ארדואן, שוחח איתו על המשבר והעריך את כוונותיה של ישראל.

על פי פרסום בטלוויזיה האירנית, אחמדינג'ד טען כי "הממשל הציוני יינסה לנצל את המצב בלבנון ולהזיק ללבנון ולכל המדינות באזור". כמו כן אמר המנהיג האירני, כי "המדינות השכנות צריכות לנסות ולפתור את המצב בלבנון ע"י תיאם ושיתוף פעולה ביניהן". ארדואן הדגיש בפני אחמדיניג'ד כי טורקיה ואירן יכולות למלא תפקיד חיובי בפתרון המשבר.

על רקע הדברים, המתיחות לקראת פרסום ממצאי בית הדין הבינלאומי לבדיקת רצח ראש הממשלה לשעבר רפיק חרירי בשיאה. אתר החדשות האמריקאי "ניוזמקס" דיווח הבוקר כי בית הדין הבינלאומי צפוי להאשים את אירן וחיזבאללה באופן ישיר בחיסול. על פי הדיווח באתר, בית הדין יאשים את המנהיג הרוחני של אירן, האייתוללה עלי חמינאי, בכך שהורה לרצוח את חרירי. בנוסף צפוי בית הדין להציג ראיות לפיהן החיסול בוצע על ידי משמרות המהפכה של אירן, תוך קבלת סיוע מחיזבאללה.

(עדכון ראשון: 23:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully