וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני ייחקר בחשד שקיים יחסים עם בת 17

ראש ממשלת איטליה צפוי להיחקר בחשד שקיים יחסי מין עם רקדנית בטן בת 17 באחת מהמסיבות הפרועות שקיים בביתו. ברלוסקוני מכחיש וטוען כי היחסים עם הנערה היו "אפלטוניים" בלבד

ברלוסקוני הולך מסתבך: ראש ממשלת איטליה הוא החשוד המרכזי בפרשת המין שהסעירה את איטליה לפני כשלושה חודשים והוא צפוי להיחקר בגינה במשטרה. ברלוסקוני חשוד שקיים יחסי מין עם נערה בת 17. הצעירה, רקדנית הבטן רובי רובקורי הכחישה כי לקחה חלק במסיבות המין הנודעות של ראש הממשלה, ואילו ברלוסקוני מצדו הצהיר כי מדובר ביחסים אפלטוניים בלבד.

בחודש נובמבר האחרון זכה ברלוסקוני לביקורת נרחבת בעקבות הדיווח על כך שביקש באופן אישי לשחרר ממעצר את רובקורי. רובקורי, או בשמה האמיתי קארימה קייק, נעצרה במאי במילנו, באשמה שגנבה מזומן וחפצים מחברה, ושוחררה זמן קצר אחר כך. ברלוסקוני כינה את הטענות לגבי מעורבותו כ"זבל", אולם הוא הודה שהוא הכיר את הצעירה ואמר שמשרדו פעל לטובתה לאחר שנעצרה.

עם זאת, החשדות נגד ברלוסקוני לא צפויים להפוך לאישומים שכן אף אחד מהמשתתפים במסיבות הללו לא צפוי להעיד. כמו כן, חוסר היעילות של מערכת המשפט באיטליה מאפשרת לבעלי כסף והשפעה לדחות את התהליכים המשפטיים לשנים רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully