וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: בן 13 הציל חיי אחיו ונסחף בשטפון

ג'ורדן רייס בן ה-13 ויתר על חייו על מנת שאחיו הקטן יינצל. ג'ורדן ואמו טבעו למוות בשטפון בעיר בריסביין. "הוא המשיך לצעוק, בבקשה תציל את אחי"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק; קריינות: אביב אברמוביץ)

גיבור בן 13: ג'ורדן רייס, אימו דונה ואחיו הקטן, בלייק בן ה-10, נסעו במכונית בעיר בריסביין במזרח אוסטרליה. מכוניתם נקלעה לשטפון והמנוע נתקע, והשלושה טיפסו על גג המכונית וניסו לקרוא לעזרה. צוות החילוץ שהגיע למקום השליך להם חבל וניסה להצילם, וג'ורדן הושיט את אחיו הקטן וביקש שיצילו אותו ראשון. לאחר שבלייק נמשה מהמים וניצל, כבר היה מאוחר מדי - גל גדול סחף את המכונית וג'ורדן ואימו טבעו למוות בשטפון.

אב המשפחה, ג'ון, סיפר בראיון לתקשורת האוסטרלית כי "ג'ורדן פחד מאוד ממים והיה מבועת מהשיטפונות. אני יכול רק לדמיין איך הרגיש כאשר החליט לוותר על חייו למען אחיו. הוא הגיבור הקטן שלנו"

"הוא צעק בבקשה בבקשה תציל את אחי", סיפר וורן מקרלין, אחד מחברי צוות החילוץ, בראיון לרשת CNN. "המשכתי לומר להם שהכל יהיה בסדר. אני כל כך מצטער שלא הצלחנו לעזור להם".

19 בני אדם נוספים מתו בשטפונות בעיר בריסביין, בירת מדינת קווינסלנד והשלישית בגדולה באוסטרליה. עשרות עדיין מוגדרים כנעדרים, ו-30 אלף בתים ניזוקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully