וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מעסיקים יוכלו לחייב ללבוש חזייה

בית משפט בגרמניה קבע שמעסיקים יכולים להתערב באורחות הלבוש והטיפוח של הנשים והגברים העובדים עבורם. בין היתר יוכלו המעסיקים להורות לנשים ללבוש חזיות ולהחליט על אורך הציפורניים

מעסיקים בגרמניה יכולים מעתה להתערב בהחלטות הלבוש הכי אינטימיות ופרטיות של נשים אשר מועסקות אצלם. בית משפט בגרמניה פסק שלשום (רביעי) כי למעסיקים יש את הזכות להורות לנשים שעובדות עבורם ללבוש חזיות כשהן בעבודה. הצבעים המותרים לחזיות הם צבעים לבנים ובצבע גוף, זאת משום שלטענת בית המשפט, ניתן לראות חזיות בצבעים צבעוניים מבעד לבגדים.

עוד קבע בית המשפט, כי המעסיקים יוכלו להחליט על אורך הציפורניים המותר לעובדות וכי על שיערן להיות נקי ומטופח. גברים יכולים לגדל זקנים, אך למעסיק יש זכות להורות שהזקן יתוחזק וייראה ייצוגי ולא פרוע. בית המשפט הציג גם צד רחום כאשר קבע כי אין חובה ללבוש חזיות, אם האישה לובשת גופייה.

החלטה זו של בית המשפט התקבלה בתיק לגבי נוהגי הלבוש והטיפוח של עובדים בחברת אבטחת שדות תעופה. אך החלטתו של בית המשפט לענייני עבודה בנורדריין-ו?ס?ט?פ?אליה, תקפה לגבי כל מקומות העבודה במדינה זו, אחת המדינות המאוכלסות ביותר בגרמניה.

בית המשפט בקלן קבע כי "ההוראה ללבוש חזייה וההוראה לדאוג שאורך הציפורניים לא יעלה על חצי סנטימטר הן לא הוראות אשר פוגעות בזכויות הפרט. ההחלטה לא פוגמת בצורה חסרת פרופורציה בזכויות הפרט", נמסר. השופט קיבל את כל טענותיהם של נציגי חברת האבטחה והניצחון היחידי של העובדים, אשר נאבקו נגד קוד הלבוש החמור מדי לדבריהם, הוא שלחברות אין את הזכות לאסור על שימוש בצבעים מסוימים של צלליות ולק וכן שניתן לעטות פאה.

(עדכון ראשון: 13.1 21:33)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully